Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fant jeg ut igårJeg var hos jordmor når jeg var 8+5, der var det utvendig. Kan hjelpe å ha litt i blæra, da sitter livmoren litt høyere![]()
Har hatt flere jordmødre på sykehuset som har tatt innvendig ul. Mulig de må ha videreutdanning/kurs for å gjøre det?Jeg trodde ikke jordmødre tok innvendig UL jeg? Jeg har i hvertfall måtte til gynekolog ved innvendig UL.
Har hatt flere jordmødre på sykehuset som har tatt innvendig ul. Mulig de må ha videreutdanning/kurs for å gjøre det?
Jeg har vært hos gynekolog for innvendig ul idag (uke6) hun kommer reisende hit fra ett sykehus da jormødrene her ikke gjør det..Har hatt flere jordmødre på sykehuset som har tatt innvendig ul. Mulig de må ha videreutdanning/kurs for å gjøre det?
Ja, var på sykehusetJa, kanskje? Men har du vært på sykehus da?
Har fått innvendig ul av både gynekologer og jordmødre på sykehuset her. Men så er det nasjonalt senter for fostermedisin så godt mulig de er videreutdannet.Jeg har vært hos gynekolog for innvendig ul idag (uke6) hun kommer reisende hit fra ett sykehus da jormødrene her ikke gjør det..![]()