Dere som har vært på TUL, hvordan va det?

Hvordan gikk det på ul i dag? :)
Det gikk veldig fint på ul i går:happy: Det var et lite knøtt som sprellet og rullet rundt, hjerte banket 180 ganger pr minutt slik det skal nå i uke 9. Og hun regnet til akkurat samme svangerskapslengde slik som meg. 9+2 i dag. Det var deilig å få bekreftet at alt var i orden!:joyful: Puster noe letter nå kan man si:)

Var inne på TUL i uke 8, siden vi har hatt 2 ma. Fikk se hjertet slå denne gangen, var så lettet og lykkelig.

Har ny time i uke 11, siden legen min ikke kan ha kontroll før i uke 14. Håper virkelig alt står bra til med boblen ❤

Kjenner jeg har mer og mer lyst til å gå på tul, men jeg finner ingen plasser her jeg kan gjøre det. Går det an å ringe å høre om man kan gjøre det på sykehuset?

Nei, det er ikke et offentlig tilbud ved mindre du har risikosvangerskap. Du må betale selv på en privat klinikk. Søk opp tidlig ultralyd og stedet du bor/ nærmeste by så dukker det sikkert opp noe :)

Hun prøver nok det først ja. Etter alle ivf-kontrollene kom jeg ikke på at det kunne være utvendig så tidlig, så jeg var jo på vei til å kle av meg:hilarious:
Akkurat det samme her, er blitt veldig vandt med å skreve med beina etter vi startet med ivf [emoji23][emoji23] Blir en litt merkelig opplevelse å ha klærne på for en gangs skyld [emoji38]

Jeg skal til Karin på torsdag. Så utrolig godt å lese at hun er ei hyggelig jordmor :)
Tok dere innvendig eller utvendig ultralyd? Synes også prisene deres var veldig hyggelige :D
Jeg tok både utvending og innvendig, da hun ville komme litt tettere på embryoet for å måle etc.
Lykke til med ul :)

Herlig å være på ul i går da jeg har hatt brun utflod og redd det var noe galt. uke 9+0. selv om det fortsatt er en risiko for at ting kan gå galt slapper jeg mye mer av nå :happy:

Så moro med flere ul. Hva betaler dere for det? Jeg fikk en i uke 7+5 men skulle gjerne vært på en til. Tror kanskje jeg må betale den selv siden jeg ikke har noen grunn til å ta en til.
Vi betalte 1350,- og da fikk vi med bilder og minnepenn [emoji108]

Så moro med flere ul. Hva betaler dere for det? Jeg fikk en i uke 7+5 men skulle gjerne vært på en til. Tror kanskje jeg må betale den selv siden jeg ikke har noen grunn til å ta en til.

Vi betalte 1000 kr hos Røstad i Levanger for tul og fikk med to bilder. Jeg fikk velge mellom innvendig og utvendig ul siden jeg var i uke 12, gynekologen var helt super og det var en veldig fin opplevelse. Vi skal ikke på flere unntatt oul. Ble skikkelig lysten på en til etter å ha vært på tul, men det blir veldig dyrt å dra på flere.

Jeg er så heldig at fastlegen min henviste meg til en privat gynekolog. Har vært på to ultralyder allerede, og skal igjen når jeg er 12 uker på vei:-) Betaler ingenting.

Var privat på TUL når jeg var 12+0, hos Meretes ultra i Stavanger. Hun gikk grundig gjennom og sjekket fosterets nyrer, hjerne, hjerte, ryggmarg, nyrer og blodgjennomstrømminger fra navlestrengen:) Fikk se en aktiv, sprellende liten baby, og fikk med
2d og 3d bilder. Betalte 900:) Veldig behagelig opplevelse!

Back
Topp