Dere som har vært på TUL, hvordan va det?

SunnyAtmosphere

Blir kjent med forumet
Hvor langt var du på vei? Hva fikk du se? Var det en god opplevelse?

Hadde i grunn ikke tenkt å bestille denne gangen, men blir svært fristet av det jeg leser fra dere;)
 
Første bildet her var uke 8+1
Så både armer og bein som var begynt å vokse. Og hjerteslag og bevegelse [emoji5] var en veldig fin opplevelse.
Bilde Nr. 2 er i uke 10+2. Samme fine opplevelsen som sist. Og fikk se at den lille har utvikler seg akuratt som den skal [emoji173]️
ef73507bbfda74d1b4a7e1588f064aff.jpg
e15d1199a872d7d05ef3a47055291806.jpg
 
Var i uke 7, 8 og 9. Fikk se at alt utviklet seg normalt, og det var det jeg trengte :) skal igjen 13+2, og det er morsommere forbi uke 11/12 for da kan man se litt mer. Forresten ekstra oppfølging som er grunn til at jeg har vært ofte. Hvis jeg ikke hadde trengt ekstra oppfølging, ville jeg ha bestilt privat i uke 12/13 :)
 
Første TUL var litt skummelt. Er nok kortere på vei enn først antatt, så de så ikke så mye. Fikk ny TUL en uke senere, og i går fikk vi se et bittelite hjerte [emoji173]️ Skal til ny TUL om to uker. Får ekstra oppfølging pga historikk samt blødninger/spotting.
 
Var først i uke 5 (fant ut da at jeg var gravid), da så jeg bare plommesekken. To uker etterpå så vi en prikk, ble satt frem til 7+6 da [emoji4] så også hjerteslag på siste ul'en [emoji4]
0fa7c4cc122766ba386423f7ba3e9267.jpg
 
Trodde vi var der i uke 8, men ble satt tilbake til 7+4, det var i juni. Var veldig fint[emoji4] Reka hadde fortsatt plommesekken, men vi fikk høre hjertet og se at det så veldig fint ut [emoji108]
 
Så moro med flere ul. Hva betaler dere for det? Jeg fikk en i uke 7+5 men skulle gjerne vært på en til. Tror kanskje jeg må betale den selv siden jeg ikke har noen grunn til å ta en til.
 
Jeg fikk en henvisning 8+3 pga småblødninger. Fikk se at hun/han hadde utviklet seg normalt. Så skal vi privat på mandagen 12+1 for å se på nakkefold og neseben og at alt er i orden [emoji1][emoji7] Er ca kr 1200,- for den private.
 
Hadde en først 4-5 uker, kontroll etter pergo, så bare plommesekken. Fikk ny time to uker etterpå, fikk se hjerte slå og ble satt til 6+4. I går hadde jeg en ul privat og fikk se at lille har utviklet seg riktig og at alt ser bra ut, ble nå satt til 11+6 :)
 
Det høres ut som dere har hatt mange gode opplevelser alle sammen! Vi trodde kanskje vi skulle droppe det denne gangen, men jeg kjente jeg fikk mer og mer lyst. Og enda mer lyst etter erfaringene og herlige bildene dere har delt :happy::Heartred så da blir det TUL i morgen:Heartred
 
Det høres ut som dere har hatt mange gode opplevelser alle sammen! Vi trodde kanskje vi skulle droppe det denne gangen, men jeg kjente jeg fikk mer og mer lyst. Og enda mer lyst etter erfaringene og herlige bildene dere har delt :happy::Heartred så da blir det TUL i morgen:Heartred

Så gøy [emoji2] masse lykke til i morgen ! [emoji5]
 
Sniker fra desember.

Vi var på TUL 7+5 for å se at det var noe der og at det var liv og på organrettet TUL 13+1 og det var to gode opplevelser. Vi gikk privat til spesialist og betalte rundt 1300,- og 1700,- men det var verdt hver eneste krone og jeg kommer til å gjøre det samme om det blir flere barn :) Jeg var i tvil om den første var verdt det en stund men er veldig glad vi tok den, det roet meg ned SÅ mye.

På den første fikk vi se og høre at hjertet slo, at embryo var i livmoren, plommesekken og det ble målt hvor omtrent hvor langt jeg var på vei. På den andre ble det sjekket alt fra nakkefold og nesebein til hjertekammer og nyrer.

Lykke til i morgen! :)
 
Kjenner jeg har mer og mer lyst til å gå på tul, men jeg finner ingen plasser her jeg kan gjøre det. Går det an å ringe å høre om man kan gjøre det på sykehuset?
 
Til info for de som bor i Stavanger området så var jeg på TUL hos "Fem jordmødre". En veldig hyggelig jordmor med hyggelige priser (600kr) :) Tenker meg tilbake i uke 12 for en ny ul før vi går offentlig ut med nyheten.
 
Til info for de som bor i Stavanger området så var jeg på TUL hos "Fem jordmødre". En veldig hyggelig jordmor med hyggelige priser (600kr) :) Tenker meg tilbake i uke 12 for en ny ul før vi går offentlig ut med nyheten.

Der har jeg også vært og skal igjen om et par uker :) Virkelig ei hyggelig jordmor. :) Er det Karin du var hos?
 
Der har jeg også vært og skal igjen om et par uker :) Virkelig ei hyggelig jordmor. :) Er det Karin du var hos?

Jeg skal til Karin på torsdag. Så utrolig godt å lese at hun er ei hyggelig jordmor :)
Tok dere innvendig eller utvendig ultralyd? Synes også prisene deres var veldig hyggelige :D
 
Back
Topp