Dere som har vært på tidlig UL

Jeg fikk se, men ikke høre, når jeg var 6+2 på sykehuset :)

Hvorfor er dere på så tidlige ul ? Er det noe medisinsk grunn ?

Jeg skal 6+3 fordi jeg hadde en MA i våres da jeg var 9+0 og embryo bare ble målt til 6 uker. Gyn anbefalte meg da å ta UL i uke 6/7 ved neste graviditet, for å slippe bekymringer. Og for å oppdage det tidligere om det skulle skje igjen.

Skjønner , krysser fingrene for alt går bra denne gang, det gjør det helt sikkert :) syns det virker som det er så mange som har tidlig ul i uke 6/7

Skjønner , krysser fingrene for alt går bra denne gang, det gjør det helt sikkert :) syns det virker som det er så mange som har tidlig ul i uke 6/7

Håper virkelig det ;)

I uke 6/7 ser man jo bare om hjerte slår eller ikke, vil man se en baby og få et ordentlig bilde burde man vente litt.

Ja, venter til uke 11/12 tenker jeg :) lykke til dere jenter som skal ha tidlig ul, kunne egentlig tenkt meg det selv for å se hjertelyd

Hvorfor er dere på så tidlige ul ? Er det noe medisinsk grunn ?
Her er det pga pergoen og pcos!
Hadde MA i uke 13 i feb og exu i juli! Nå låg det iallefall der det sku! Spent på mandag

Jeg ble anbefalt tidlig ul av fastlegen min pga. diagnosen min (prematur menopause). Har time for ul i uke 7, neste onsdag :-)

Back
Topp