Dere som har vært på OUL..

Vi fikk info om at det kostet 50kr i innkallingen, men vi hadde ultralyd på kvelden så fikk gratis siden ingen satt i skranken :)
 
Her koster det ingenting. Har fått med 3 bilder de forrige gangene, og regner med det blir det samme nå.

På privat 3D-UL i uke 26-27 har vi fått med en CD med maaaange bilder (både 2D og 3D) og korte videosnutter inkl i prisen som var ca. 1300-1500kr.
 
Måtte betale 25kr i gebyr gjorde det ikke sist svangerskap
 
70 kr på UNN. Ny ordning siden sist (2014)
 
Fikk 3 bilder med hjem gratis, i tillegg fikk vi filme og ta bilder med mobilen :)
 
Koster penger på KK, men sist brukte vi vel 1,5 time der for hun fikk ikkje målt alt hun skulle.. Så da slapp vi og vi fikk ti bilder og ikkje fem..
 
Vi måtte betale 25 for ultralyden og 70 for bilder, sto i brevet med innkalling. Men fikk med 10 bilder denne gangen mot 3 sist :)
 
Sniker fra januar:happy: jeg måtte betale 200,- vel for bildene. Første spørsmål jeg fikk var om jeg ville vite kjønn og om jeg ville ha bilder. Var mange og fine bilder, så følte det var verdt utgiften:)
 
Vi var idag. Fikk faktisk bare to bilder. Fikk mangle fler sist. Men det er helt OK. Skal tilbake på vekstkontroller så blir mange muligheter :) Var gratis. Sykehuset på Lillehammer
 
Betalte ingenting, men fikk til gjengjeld bare to bilder som vel egentlig var ment mest for gynekologen selv (mål etc). Skal tilbake i oktober og vurderer 3D etter hvert, så håper på bedre bilder senere :)
 
Jeg trur jeg betalte på Ahus i 2012... Denne gangen betalte jeg ikke....
 
Back
Topp