Hvordan har termin stemt ? Har dere blitt satt fram eller tilbake ? I forhold til menstermin eller tidlig UL ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er nesten 100% sikker på når el var, og el-termin er 9. juli. På oul ble jeg satt frem til 7. juli, men klager ikke på å bli flytta den veien akkurat! Det betyr jo bare at jeg evt bli satt i gang to dager tidligere selv tipper jeg at fødsel blir 14. juli, så jeg regner altså med å gå på overtid.
Edit: menstermin har jeg forresten aldri forholdt meg til, da jeg aldri har hatt kortere sykluser enn 35 dager.
Tidlig ul: 25. juni
Oul: 3. juli
Nei, har ingen menstermin:-/ Men jordmoren på oul var enig i at det var lenge, så jeg skal inn igjen om tre uker, veldig glad jeg får en ekstra sjekk, når jeg ikke har noe annet å forholde meg til.. Så får jeg bare stole på at det blir riktigShit, det er over en ukes forskjell da. Hvilken stoler du på? Har du en menstermin? Bare tenker på om det skulle gå så langt at du må bli satt igang, så er det jo kjedelig om de setter deg i gang en uke etter de egentlig skulle hvis faktiske termin skulle vært 25. juni..