Dere som har vært på OUL..

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan har termin stemt ? Har dere blitt satt fram eller tilbake :D ? I forhold til menstermin eller tidlig UL :D ?

Ble midt i mellom her :) menstermin var 5. Juli, EL termin 11. Juli. Oul termin ble 7. Juli.

Etter min egen termin stemmer det ganske bra. Etter jm sin termin var det 7.7, ul i uke 12 var 5.7 og etter oul ble det 2.7 :) har alltid blitt flytter 3-5 dager bakover,så ble litt overrasket denne gangen :p

Jeg er nesten 100% sikker på når el var, og el-termin er 9. juli. På oul ble jeg satt frem til 7. juli, men klager ikke på å bli flytta den veien akkurat! Det betyr jo bare at jeg evt bli satt i gang to dager tidligere :) selv tipper jeg at fødsel blir 14. juli, så jeg regner altså med å gå på overtid.

Edit: menstermin har jeg forresten aldri forholdt meg til, da jeg aldri har hatt kortere sykluser enn 35 dager.

Menstermin visste jeg aldri stemte, siden jeg ikke hadde fått skikkelig syklus tilbake etter forrige fødsel, samt at jeg aldri har hatt 28 dagers syklus som det er dumme legehjulet alltid regnet ut fra, MEN: menstermin 26/6, tidlig UL 5/7 og OUL 6/7 :) Så tipper en gang mellom 5-6/7. Fødte akkurat på termindata satt på OUL sist gang, så satser på at denne babyen er like punktlig :D

Både menstermin og tidlig UL sa 3.juli. Etter OUL ble det 5.juli. Så nå er det bare å telle ned og glede seg ♡ :-)

Stemt i forhold til tidlig UL termin :) så ble flyttet 5 dager frem i forhold til mens termin :)

Jeg er nesten 100% sikker på når el var, og el-termin er 9. juli. På oul ble jeg satt frem til 7. juli, men klager ikke på å bli flytta den veien akkurat! Det betyr jo bare at jeg evt bli satt i gang to dager tidligere :) selv tipper jeg at fødsel blir 14. juli, så jeg regner altså med å gå på overtid.

Edit: menstermin har jeg forresten aldri forholdt meg til, da jeg aldri har hatt kortere sykluser enn 35 dager.

14.juli er en suuuper dag å ha bursdag på :p nesten alltid fint vær også! Haha.

Visste at terminen min var 11 eller 12 juli, det var jeg faktisk veldig sikker på! Jeg fikk 12 på ul i uke 12, og 11 juli på OUL :) veldig fornøyd, da med de to forrige var alle terminene forskjellig :)

Menstermin var 6 juli, tidlig ultralyd 4 juli og på oul sa hun 1 juli, men forholdt seg til tidlig ultralyd, så en gang mellom 1-4 :D

Menstermin, legens beregning: 3. juli
Menstermin, egen beregning (26 dagersssyklus): 30. juni
Tidlig UL: 30. juni
OUL: 24. juni
Har altså blitt flyttet 9 dager fram ifht legens beregning!

Menstermin 5/7 - OUL 9/7. Litt skuffa fordi jeg sikkert går overtid og blir ikke satt igang før midt av juli. Men skal kanskje si at jeg er livredd en altfor stor baby og at jeg ikke vil gå mer enn 1 uke over!

Med første hadde jeg menstermin 31/8 - OUL 2/9 og han kom 9/9

Tidlig ul: 25. juni
Oul: 3. juli

Tidlig ul: 25. juni
Oul: 3. juli

Shit, det er over en ukes forskjell da. Hvilken stoler du på? Har du en menstermin? Bare tenker på om det skulle gå så langt at du må bli satt igang, så er det jo kjedelig om de setter deg i gang en uke etter de egentlig skulle hvis faktiske termin skulle vært 25. juni..

Shit, det er over en ukes forskjell da. Hvilken stoler du på? Har du en menstermin? Bare tenker på om det skulle gå så langt at du må bli satt igang, så er det jo kjedelig om de setter deg i gang en uke etter de egentlig skulle hvis faktiske termin skulle vært 25. juni..
Nei, har ingen menstermin:-/ Men jordmoren på oul var enig i at det var lenge, så jeg skal inn igjen om tre uker, veldig glad jeg får en ekstra sjekk, når jeg ikke har noe annet å forholde meg til.. Så får jeg bare stole på at det blir riktig :)

Med de to første ble jeg satt fram en dag i forhold til menstermin. På ul i uke 12 satte de meg fram 5 dager, så jeg er spent på hva det blir på oul denne gangen!

Termin utifra eggløsning er 1.juli og UL termin 28.juni.
Med første ble jeg satt frem 10 dager på OUL (han kom på termin) og tilbake 10 dager men minste (han kom 11 dager før). Har visst når jeg hadde eggløsning med alle tre.

Ble satt frem, fra 9. Juli til 5 juli. Fikk også 5. Juli som termin da jeg var på tidlig ultralyd, og det jeg kom frem til med tanke på EL :) så jeg er veldig enig med min nye termin :D

Menstermin 7.juli, tidlig ultralyd 3.juli og ordinær ultralyd 7.juli :)

Back
Topp