Dere som har vært på oul

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor lenger var dere inne på oul?
Og måtte dere ha med urinprøve?

Jeg husker ikke fra sist.... :rolleyes:

Jeg hadde med urinprøve fordi den ga utslag sist hos jordmor.

Ultralyden varte i 30 minutter :)

Jeg hadde ikke med urinprøve, og var inne nesten en time ;) men det var fordi babyen ikke ville vise seg frem :p

Nei jeg hadde ikke med meg urinprøve :-) mener det skal stå på det skrivet du har fått fra sykehuset om oul om du trenge hva du trenger å ta me på oul, hvis du har fått det da :-)

Ikke urinprøve.. inne ca en halvtime :-)

Var i dag. Var inne 20-25 min. Hadde ikke med urinprøve og blei ikke spurt etter heller :-)

Ikke urinprøve her, og hun spurte ikke heller. :-) Var inne ca 45 min, men hun skulle jo sjekke begge to så.

Var inne ca 45 min :) ingen urinprøve :)

Tror vi brukte en time. :P Hun spurte etter urinprøve, men jeg hadde glemt det. Slapp å ta en.

Hadde ikke med urinprøve, ikke spurte de om det heller. Regner med det ville stått i brevet om man skulle det.

Vi var inne ca.40min:)

Jeg synes vi var der leeenge hehe :) Trudde det var sånn samlebånd fort inn og ut igjen....men det virket som hun hadde hele dagen og sitte og fotografere og undersøke. Det var jo utrolig fint da!Men husket av jeg ble litt rystet av meg selv vår jeg etter 15 min tenkte at (jaja, moving on gjeeesp) Og så var hun veldig brutal med den ultralyd greia. Så jeg var sår og ømm hele kvelden og fikk ikke blund på øyet den natta. Tenkte da at jeg skulle bedd henne om og ta det litt kuli med den greia. Men ville ikke virke pysete lol. :)

Vi var nok inne ca 30-40 minutt. Tok bare med det svangerskapsskjemaet. Ingen urinprøve.

Back
Topp