Dere som har vært på oul..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Hei! Har noen av dere opplevd å få vite kjønn etter tidlig ul og nå i etterkant fått vite at det er det motsatte kjønn på oul?? :-)

Jeg fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig venter en liten jente da jeg var 12+6 og hun var ganske sikker, men klarer ikke slå meg til ro med det før vi har vært på oul. Vil ikke handle inn rosa for så å måtte kjøpe lyseblått i stedet :-)

Termin 30. januar 2015❤️

Har en veninne som fikk vite på oul at hun skulle få jente, ganske så sikkert, men ut kom det en gutt ;) Heldigvis hadde hun en følelse av at det var en gutt så hun hadde bare handlet nøytrale klær :)

De fleste jeg kjenner som har "fått vite" kjønn på tidlig ul har fått endret det på oul. Kan jo bare være tilfeldig :) men jeg fikk beskjed om at gutter og jenter så like ut i uke 12, så var lurest å ikke gjette...

Sent from my iPhone using BV Forum

Stoler ikke på kjønn gitt før OUL... Nettopp fordi de ser så like ut da. :)

"Mine" leger som har tatt OUL har truffet hver gang :) sist var hun litt usikker, men hun hadde rett. Vi bestilte 3D for å få sikkert svar :)

Fikk vite kjønn 14+0 at det var jente men tok med en LITEN klype salt da jeg hadde såå sterk magefølelse på det, og på oul så vi tydelige kjønnslepper:p så var ikke no tvil da!
Men kan jo skje at pungen faller ut senere enn tidlig ul så derfor greit å drøye til oul å kjøpe rosa/blått:)

<3 VinterPrinsesse <3

Fikk vite i uke 13 at jeg ventet jente og da jeg var på oul på mandag fortalte vi det og hun så bare skeptisk på oss og sa at det var tidlig. Fortalte hvem vi hadde vært hos og da smilte hun og sa " åja, hun kjenner jeg godt. Hun er virkelig dyktig, da har hun nok rett i det hun fant ut"
Og jente var det :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Er såååå spent på hvem som skjuler seg i min mage!! Hvem som sparka meg over lysken i hele går kveld :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei! Har noen av dere opplevd å få vite kjønn etter tidlig ul og nå i etterkant fått vite at det er det motsatte kjønn på oul?? :-)

Jeg fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig venter en liten jente da jeg var 12+6 og hun var ganske sikker, men klarer ikke slå meg til ro med det før vi har vært på oul. Vil ikke handle inn rosa for så å måtte kjøpe lyseblått i stedet :-)

Termin 30. januar 2015❤️

Hun trodde det var jente 12+1 men sa det var veldig vanskelig å se så tidlig. I uke 17 var det gutt gitt ;) Men har tidligere sett at det var jente i uke 13 og 14 med mine to andre jenter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp