Dere som har vært på oul i dag Torsdag!!

Gratulerer så mye med overstått oul, alle tre :D Det er så fint å lese at dere har friske barn i magen, og kan senke skuldrene litt i forhold til det i hvert fall :)

Det er nå under en uke til jeg skal, og selv om jeg ikke skal vite kjønn, så er jeg spent på hvordan ting ligger an

Vi var også i dag. Babyen var frisk og fin, og det ser ut som får en jente til. :)
Ble satt litt tilbake, så ny termin er 9. august.

Gratulerer så mye alle sammen! :-D

gratulerer til alle.
skulle også på olu i dag, men timen ble utsatt da alle legene var på komferanse... skulle egentlig få ny time i neste uke, men da er jo mannen borte, så fikk smiska meg til time i morgen. jeeeei. gru gleder meg.

gratulerer til alle.
skulle også på olu i dag, men timen ble utsatt da alle legene var på komferanse... skulle egentlig få ny time i neste uke, men da er jo mannen borte, så fikk smiska meg til time i morgen. jeeeei. gru gleder meg.

Så koselig ar du fikk lurt deg inn sånn at mannen din fikk være med. Hadde nok ikke vært så blid visst legene skulle på konferanse så han hadde gått glipp av det!!

Gratulerer så mye til alle! :)

Jeg var også på oul i dag. Alt sto bra til med den lille i magen, herlig følelse å vite at alt er bra! Og det er en gutt, vi så det helt sikkert:) Kjempe stas! Terminen ble flyttet noen dager frem, til 1.august.

Gratulerer til alle sammen. :-)

Vi var på UL i dag også. Alt sto bra med den lille i magen. Det var bare ikke helt sikkert det om kjønn men det kan kanskje vare en jente. beina var opp på magen, og det var vanskelig og se :-) men vi tenkte at vi skal ta 3D når jeg er 25 uker, så får vi se om det stemmer det med jente eller blir det en gutt :-)

Gratulerer alle sammen med friske, fine babyer i magen :)

gratulerer til alle.

Lykke til på UL i dag :-) flaks at du fikk smiska deg inn igjen så fort slik at mannen fikk være med :-)

Gratulerer så mye til alle! :)

Jeg var også på oul i dag. Alt sto bra til med den lille i magen, herlig følelse å vite at alt er bra! Og det er en gutt, vi så det helt sikkert:) Kjempe stas! Terminen ble flyttet noen dager frem, til 1.august.

Gratulerer med en gutt i magen :-) alltid greit når termin blir flyttet den veien :-)

Gratulerer til alle sammen. :-)

Vi var på UL i dag også. Alt sto bra med den lille i magen. Det var bare ikke helt sikkert det om kjønn men det kan kanskje vare en jente. beina var opp på magen, og det var vanskelig og se :-) men vi tenkte at vi skal ta 3D når jeg er 25 uker, så får vi se om det stemmer det med jente eller blir det en gutt :-)

Gratulerer med vel overstått UL :-) blir spennende å se neste gang da hva kjønnet er, satse på at hun/han ikke er like sjenert da :-)

Back
Topp