Dere som har vært på 1 kontroll

sofiee

Blir kjent med forumet
Fikk dere med bøker ol ? Fikk ingenting jeg, kom på det etterpå om jeg ikke skulle få med noe. Eller er det hos jordmor man får det? Husker ikke fra sist gang :p

Jeg fikk med "til mor" og "til far" på første kontroll, sist jeg var gravid

Jeg bestilte gratis på nettet igår :) er så lenge å vente til 16.02 for å se om jeg tilfeldigvis får en bok da :p

Hvor lenge varte denne kontrollen? Jeg skal i morgen, litt spent. Nå er vi liksom i gang.

Dette kom jeg også til å tenke på, når jeg var ferdig med kontrollen.. Har bare fått broskyren "gravid" ikke den "til mor" eller til "far" noen som vet om jeg kan bestille de broskyrene over internett??

Dette kom jeg også til å tenke på, når jeg var ferdig med kontrollen.. Har bare fått broskyren "gravid" ikke den "til mor" eller til "far" noen som vet om jeg kan bestille de broskyrene over internett??
Jeg fant den via babyverden.no, den svangerskapsboken mener det er en del til mor og en til far. Er det den du mener? :)

Det
Jeg fant den via babyverden.no, den svangerskapsboken mener det er en del til mor og en til far. Er det den du mener? :)

står at en får fødselsboken via babyverden, men det står om "mor "og "far" boka, at den kan fås av legen, eller jordmoren... Ser ikke ut til å kunne bestille de her...

Jeg fikk heller ikke noen bøker på mine kontroller..

Hvor lenge varte denne kontrollen? Jeg skal i morgen, litt spent. Nå er vi liksom i gang.
Jeg var hos jordmor i dag, i ca en halvtime. Fikk en del info, fylte ut helsekort og tok blodprøver. Men jeg ser for meg at det kan variere en del hvor lang tid som brukes.

Jeg fikk svangerskapsboka, et hefte om mat og sånt og et blad om graviditet.

Kontrollen vår varte i ca 1 1/2 time faktisk! Tror i grunn jordmoren hadde litt dårlig samvittighet, da vi måtte vente over en halvtime før vi fikk komme inn..

Jeg var i går, hos jordmor, var der 1 time og fikk med 3 bøker, 2 om svangerskap og 1 om kosthold.
Sist gang jeg var gravid var jeg 1 time hos legen og fikk med bøker, pluss 4 bam blader. Men den timen varte 15 min.

Back
Topp