Kvalm fra uke 5-10 med første og det ble jente.
Kvalmere denne gangen, begynte i uke 5 og er fortsatt kvalm (10+5) + kaster mer opp enn med første, så er spent på hva det blir nå
Jeg var ikke kvalm eller dårlig en dag forrige graviditet, fikk gutt Hadde typisk "gutte-mage", der det ikke syntes at jeg var gravid bakfra, men en stor kul kun på magen.
Denne gangen har jeg vært fryktelig kvalm og hatt en del oppkast fra ca uke 5 til nå (uke10). I tillegg føler jeg meg halvfeit og dvask Så jeg er veldig spent på å høre hvem som skjuler seg i magen denne gangen
Ikke kvalm i det hele tatt sist og det ble jente! Har ikke vært kvalm-kvalm denne gangen heller, men har blitt litt uvel hvis jeg ikke har rukket å spise innen fem sekunder. Men det har gitt seg heldigvis. Blir spennede denne gangen! Alle sier jente.
Kvalm?hva er det?? Hehe,fantes ikke kvalm første gang og da var jeg gravid med gutt.halsbrann hadde jeg mot slutten av svangerskapet.
Denne gangen har jeg vært kvalm nesten hele første trimester OG halsbrann.blir spennende å se hva det blir denne gang
Første gang kasta jeg opp hele tiden. Måtte på sykehuset og få væskebehandling. Da fikk vi en liten gutt
Andre gang var jeg nesten ikke kvalm, ble gutt da også
Første gang hadde jeg så mye energi og la ikke merke til at jeg var gravid nesten, fikk jente Andre gangen var jeg ekstremt kvalm (men mistet i uke 22) det var gutt... Og tredje gangen nå så har jeg vært så kvalm at jeg har gått ned 4 kg og det blir gutt <3
Jeg tror det ligger noe i den teorien for min egen del
Første gangen var jeg super sprek og frisk. Ikke dårlig en eneste dag. Da fikk jeg gutt.
Andre gangen spydde jeg fra uke 6 til uke 20. Da ble det jente.
Denne gangen har jeg vært dårlig fra uke 6 til ca 13. Jeg har vært mye flinkere å spise denne gangen, tror det har virket inn positivt. Tror det er jente, men skal ikke på OUL før om 2 uker. Veldig spent