dere som har vært gravide før...

Jeg er overvektig så folk så det på meg i uke 12-13 for da begynte jeg å bruke mamma bukser og trangere topper en jeg pleide;) men det var nok bare flesket de så;) Hehe..

Jeg er overvektig så folk så det på meg i uke 12-13 for da begynte jeg å bruke mamma bukser og trangere topper en jeg pleide;) men det var nok bare flesket de så;) Hehe..

Samma her å. Husker jeg var i ca uke 18 med sønnen min da en kollega sa: nei nå begynner du å se artig ut ja! Ble såå fornærma, for da fikk jeg ikke igjen dressen min lengre. ( jobber i barnehage)

Jeg begynte å bruke mammabukser rundt uke 8 sist, taklet ikke at noe presset på magen. Og med en gang jeg begynte med den typen tøy så jeg mer gravid ut (pussig greie!).
Jeg vil si det var synlig gravidkul rundt uke 14-15. Uke 20 syntes jeg jo at jeg var blitt såååå svær, men da jeg så på bildet noen mnder senere så jeg jo at jeg ikke var det :P
Denne gangen regner jeg med det blir synlig mye senere. Jeg er godt overvektig denne gangen og finnes ikke oppblåst. Er 6år siden sist jeg gikk gravid også, mener kroppen oppfører seg som 1.gangs når det har gått mer enn 5 år ca jeg? :)

fikk ikke noe særlig mage før uke 20- 23 engang sist, er spent nå for jeg er litt overvektig også så vi får se, er litt oppblåst på kveldene bare foreløpig...

Tror jeg fikk en synlig liten mage rundt 14-15 uker sist jeg var gravid. Nå har jeg litt mage fra før, så er spent på når det vil vises denne gangen;)

Her ble den såvidt synlig rundt uke 16.. Men jeg var liten lenge, helt til jeg var høygravid og jeg følte meg kjempestor!

Jeg kunne forresten sluppet ut magen, tredd på meg mamma tøy, så hadde nok alle skjønt det nå;) de hadde nok trodd at jeg hadde et par uker igen;) huff for en fæl mage jeg har. Gleder emg til den fylles opp av baby istedefor fett!

Jeg kunne forresten sluppet ut magen, tredd på meg mamma tøy, så hadde nok alle skjønt det nå;) de hadde nok trodd at jeg hadde et par uker igen;) huff for en fæl mage jeg har. Gleder emg til den fylles opp av baby istedefor fett!

Samme her :P

Jeg tror det vistes etter uke 16 på meg forrige gang, men husker egentlig ikke nøyaktig. Antar det vises tidligere nå, "alle" sier at det vises tidligere når man har vært gravid før (?).

første gangen fikk jeg mage i uke 15 nå sist i uke 10 :) så ut som en stranda hval på slutten :D

Jeg tror ikke jeg skal ta bilde, for jeg har endel mage fra før av så ser konstant gravid ut ;)

Sist jeg gikk gravid vistes den tydelig i uke 16, da poppa den bare ut. Spent på hvor lenge det går denne gangen. Varierer veldig hvor oppblåst den er nå, så tror ikke det er lenge til noen skjønner tegninga.

Hmm jeg har et spørsmål når det gjelder synelig baby mage, jeg er overvekdig, vil det da ta lengere tid for å gravid magen vil synes på meg?

Hmm jeg har et spørsmål når det gjelder synelig baby mage, jeg er overvekdig, vil det da ta lengere tid for å gravid magen vil synes på meg?

Det vil jeg tro.. Har en tante som er overvektig, på henne viste det ikke særlig godt før hun var mange mnd på vei.. Men den kom til slutt;)

Hehe. Jeg har goood kamuflasje :) Har sånn deiiliiig forkle nederst , og en fin bolle deig øverst. Er jo nesten en baker med bolle i ovnen da..knis..bare kokkelua som mangler . Kanskje mine økende grå hår teller der også! Ho hoo
Men magen ble fortere fastere med nr 2 ja. Men aaaner ikke når. Men vistes ikke noe små kul nei. Her ble hele puddingen større.. haha

Jeg tok mine magebilder fra uke 13. Da hadde magen min fått form slik at det lignet og den bare økte.
jeg er overvektig, så ingen reagerer vel likedan på et svangerskap vil jeg tro...

Slik var "magene" under forrige svangerskap:
2hi17dh.jpg

Jeg tok mine magebilder fra uke 13. Da hadde magen min fått form slik at det lignet og den bare økte.
jeg er overvektig, så ingen reagerer vel likedan på et svangerskap vil jeg tro...

Slik var "magene" under forrige svangerskap:
2hi17dh.jpg

Det var en fin voksende mage <3 :)

Back
Topp