dere som har vært gravide før...

L.a

Gift med forumet
Når begjynte det å vise på magen?
Og dere som har vært gravide flere ganger....kom magen før eller senere 2. gangen?

Her begjynte det å vise i uke 16 sist...

Dette lurer jeg også på :) Jeg er andregangs nå, men jeg husker ikke helt når magen begynte å vise seg sist engang.. Utrolig hvor fort man glemmer :P

Dette lurer jeg også på :) Jeg er andregangs nå, men jeg husker ikke helt når magen begynte å vise seg sist engang.. Utrolig hvor fort man glemmer :p

jeg husker det kun fordi jeg måtte operere på eggstokkene og det var rett etter operasjonen at det bjynte å vise! ellers husker jeg ikke en dritt! JO..når jeg sa "dritt" nå.....så husker jeg at jeg hadde mye diaré..haha!....tror mini lå og moste tarmene mine!

Med første kom magen i uke 18-19 skikkelig kanskje, kjente jo livmora før det, men så bare ut som jeg var "smålubben" før "gravidmagen" kom :) Med nr 2 var jeg mye mindre, magen kom faktisk seinere..Hadde nok passert 20 uker før det kom antydning til mage.. Nå er jeg bomba og føler meg svær allerede, er så oppblåst :)

jeg husker det kun fordi jeg måtte operere på eggstokkene og det var rett etter operasjonen at det bjynte å vise! ellers husker jeg ikke en dritt! JO..når jeg sa "dritt" nå.....så husker jeg at jeg hadde mye diaré..haha!....tror mini lå og moste tarmene mine!

Oi, hørtes skummelt ut med operasjon, men håper alt gikk fint? :) hehe diare er ikke kult, hadde det kanskje litt forrige gang, men var nok mere forstoppet faktisk :P

Med første kom magen i uke 18-19 skikkelig kanskje, kjente jo livmora før det, men så bare ut som jeg var "smålubben" før "gravidmagen" kom :) Med nr 2 var jeg mye mindre, magen kom faktisk seinere..Hadde nok passert 20 uker før det kom antydning til mage.. Nå er jeg bomba og føler meg svær allerede, er så oppblåst :)

Oppblåst er jeg også nå så til de grader også :P

ja altså....mage i uke 16 sier jeg, men ingen stor struttende gravidmage nei....var og også mer sånn at jeg så småfeit ut ja....husker jeg gleeeda meg til den ble såpass at folk så at jeg var gravid....ikke feit! :p

Oi, hørtes skummelt ut med operasjon, men håper alt gikk fint? :) hehe diare er ikke kult, hadde det kanskje litt forrige gang, men var nok mere forstoppet faktisk :p

det var skummelt!!! kjempeskummelt!!! livredd for å miste...
fjerna ene eggstokken...en cycste hadde kvelt/drept den! Men ja det gikk heldigvis veldig bra, takk :)

det var skummelt!!! kjempeskummelt!!! livredd for å miste...
fjerna ene eggstokken...en cycste hadde kvelt/drept den! Men ja det gikk heldigvis veldig bra, takk :)

Uffameg det må ha vært forferdelig skremmende ja, godt at det gikk bra hvertfall :)

Folk som kjenner meg godt så det i uke 12(jeg er så liten og tynn at man så det på magen fort)... Men den kom nok ikke skikkelig før i uke 17 tenker jeg.
Nå syns det allerede.. Bildet mitt <---- der er jeg 4 uker på vei :P sånn som det var jeg i uke 12 sist :P Spent på utviklingen!

Jeg hadde en liten kul på ordinær ul forrige gang. Ikke så lenge før det. Denne gangen er jeg også sykt oppblåst :p for de som ikke leste tråden min fra tidligere, var det en dame som spurte om jeg var gravid nå i helgen. Hehehe

Folk som kjenner meg godt så det i uke 12(jeg er så liten og tynn at man så det på magen fort)... Men den kom nok ikke skikkelig før i uke 17 tenker jeg.
Nå syns det allerede.. Bildet mitt <---- der er jeg 4 uker på vei :p sånn som det var jeg i uke 12 sist :p Spent på utviklingen!

Oi! ja det viste jo godt allerede! vanskelig å holde det hemmelig da gitt :p men fin kule da! gleder meg til magen kommer jeg <3

Oi! ja det viste jo godt allerede! vanskelig å holde det hemmelig da gitt :p men fin kule da! gleder meg til magen kommer jeg <3
Ja, går med gensere som er "løse", så magen ikke syns :P

Nå syns det allerede.. Bildet mitt <---- der er jeg 4 uker på vei :p sånn som det var jeg i uke 12 sist :p Spent på utviklingen!

Oi det var tidlig, men en kjempe fin kul da :) <3

Livmor mi eksploderer når jeg er gravid, jeg hadde tydelig gravidkul i uke 10 m førstemann, forrige gang fikk jeg kul nederst i uke 7, men mista få dager etter.... Så jeg har egentlig gitt opp og gitt magen fritt spillerom allerede :-P

Jeg hadde plenty med mage i uke 12-13 førstegang :) Men da begynte jeg allerede med gravid-tights, og med en gang man får på seg sånne, ser man supergravid ut :P

Denne gangen er jeg 10 kilo i pluss fortsatt, og har en slapp dissemage fra før, så jeg tror det tar sin tid før den vises :)

Med første kom den ikke før godt over uke 20! Nå er jeg veldig oppblåst og føler at det syns, uke 8. Men vet ikke om det er synlig for de som ikke vet..

Jeg hadde plenty med mage i uke 12-13 førstegang :) Men da begynte jeg allerede med gravid-tights, og med en gang man får på seg sånne, ser man supergravid ut :p

Denne gangen er jeg 10 kilo i pluss fortsatt, og har en slapp dissemage fra før, så jeg tror det tar sin tid før den vises :)

Dissemage har jeg også og den er ikke liten :P Fikk den etter forrige svangerskap og har ikke klart å få den bort før jeg ble gravid igjen nå..

Back
Topp