Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette lurer jeg også på Jeg er andregangs nå, men jeg husker ikke helt når magen begynte å vise seg sist engang.. Utrolig hvor fort man glemmer
Dette lurer jeg også på Jeg er andregangs nå, men jeg husker ikke helt når magen begynte å vise seg sist engang.. Utrolig hvor fort man glemmer
jeg husker det kun fordi jeg måtte operere på eggstokkene og det var rett etter operasjonen at det bjynte å vise! ellers husker jeg ikke en dritt! JO..når jeg sa "dritt" nå.....så husker jeg at jeg hadde mye diaré..haha!....tror mini lå og moste tarmene mine!
Med første kom magen i uke 18-19 skikkelig kanskje, kjente jo livmora før det, men så bare ut som jeg var "smålubben" før "gravidmagen" kom Med nr 2 var jeg mye mindre, magen kom faktisk seinere..Hadde nok passert 20 uker før det kom antydning til mage.. Nå er jeg bomba og føler meg svær allerede, er så oppblåst
Oi, hørtes skummelt ut med operasjon, men håper alt gikk fint? hehe diare er ikke kult, hadde det kanskje litt forrige gang, men var nok mere forstoppet faktisk
det var skummelt!!! kjempeskummelt!!! livredd for å miste...
fjerna ene eggstokken...en cycste hadde kvelt/drept den! Men ja det gikk heldigvis veldig bra, takk
Folk som kjenner meg godt så det i uke 12(jeg er så liten og tynn at man så det på magen fort)... Men den kom nok ikke skikkelig før i uke 17 tenker jeg.
Nå syns det allerede.. Bildet mitt <---- der er jeg 4 uker på vei sånn som det var jeg i uke 12 sist Spent på utviklingen!
Ja, går med gensere som er "løse", så magen ikke synsOi! ja det viste jo godt allerede! vanskelig å holde det hemmelig da gitt men fin kule da! gleder meg til magen kommer jeg <3
Folk som kjenner meg godt så det i uke 12(jeg er så liten og tynn at man så det på magen fort)... Men den kom nok ikke skikkelig før i uke 17 tenker jeg.
Nå syns det allerede.. Bildet mitt <---- der er jeg 4 uker på vei sånn som det var jeg i uke 12 sist Spent på utviklingen!
Tidlig ja... Fikk helt sjokk jeg hehe! Den har ikke blitt noe større ennå heldighvis, så kan trygt skjule den en stund tilOi det var tidlig, men en kjempe fin kul da <3
Jeg hadde plenty med mage i uke 12-13 førstegang Men da begynte jeg allerede med gravid-tights, og med en gang man får på seg sånne, ser man supergravid ut
Denne gangen er jeg 10 kilo i pluss fortsatt, og har en slapp dissemage fra før, så jeg tror det tar sin tid før den vises