Dere som har vært gravid før..

I forje svangerskap var jeg ganske så tynn. så magen kom ikke før i femte sjette mde. meen en uke før termin så spurte folk om jeg var kommet meg til fjerde mde :-P

Tok bilde hver 2 uke, å man kan igrunnen se forskjell på hvert bilde.. men når den først begynner å vokse veldigfra 10 uker utifra bildene

men jeg hadde helt paddeflat mage som utgangspunkt den gang, så d gikk ikke lenge før man kunne se at magen gikk mer utover

med nr 1 og 2 kunne en ane noe da jeg var rundt 4 mnd. men med 3 og 4 så kunne en se det alt da jeg var i underkant av 3 mnd. Ikke for å snak om at det var svært ubehagelig å ha trange bukser på. Men en er så forskjellig. ikke bare persjon til persjon men svangerskap til svangerskap.

Jeg har ikke fått en ordentlig gravid-mage før ca uke 25 alle tre gangene. Denne gangen har jeg fortsatt litt mage fra forrige så er veldig spent når den kommer ordentlig denne gangen :-)

Med første husker jeg ikke helt sikkert, men kunne ikke ha på meg bunad i uke 14, det var ikke mulig.. :rolleyes: Nå med nr 2 sliter jeg med å holde det skjult, mest oppblåst kanskje, men en ganske tydlig kul på magen på morgenen også ;)

Ja ikke sant :)
På torsdag skal jeg på triaden og gleder meg til å shoppe en mammabukse der! Sliter med å ha på dette jeg har ja!

Jeg fikk mage tidlig i begge svangerskapene. Da jeg var 3mnd på vei var det umulig å skjule det.
Og da jeg var halvveis, begynte noen å spørre om terminen var like rundt hjørnet...
Det vil være mange meninger om magene deres framover og noen glemmer at det ikke er alle som liker å bli strøket på magen av hvem som helst

Magen ble annerledes og rundere i uke 16, men folk som ikke visste det - kunne nok ikke se det :)

fikk gravidmage fra uke 20...tynnere den gangen enn nå...så nå kan det hende det tar litt lengre tid før jeg ser gravid ut :)

her har jeg også litt mer flesk :) jeg var strøken i november i fjor men så ble det litt turbulent i livet.. men etter neste fødsel er jeg klar og prøver å forhindre altfor mye kilo på resten av kroppen nå når jeg er gravid også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

her har jeg også litt mer flesk :) jeg var strøken i november i fjor men så ble det litt turbulent i livet.. men etter neste fødsel er jeg klar og prøver å forhindre altfor mye kilo på resten av kroppen nå når jeg er gravid også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Samme mål vi da ;) jeg var flink rett etter forrige svangerskap, men har gått opp igjen de 10 kiloene gitt ;)

Da får vi støtte hverandre litt! Jeg skal gå masse turer og sykle en del på treningssykkelen! :) Er også veldig flink med kostholdet som regel nå. Spiser rugsprø med kalkunkorv hver morgen, lunsj er også noe sunnere. Middager spiser jeg masse salat og mindre av de usunne tingene. Samtidig er jeg flink til å passe på at mini får i seg det den skal ha av næring , i tilegg til meg. Jeg har diabetes så må tenke litt mer på hva jeg får i meg også!

satt og så på bildene fra svangerskapet med sønnen vår, og jeg var jo litt mindre da enn det jeg er nå også da.. men med han kan man se at jeg er gravid i 4. mnd i alle fall.. :) lurer så utrolig mye på om det vil synes tidligere denne gangen... kanskje ikke, siden jeg ser gravid ut allerede før jeg var gravid.. hehe ;)

Back
Topp