Dere som har vært gravid før..

Hadde faktisk ikke mage med førstemann. Og med andre kom den vel etter uke 30 en gang. :P

Husker jeg begynte å få mage uke 14/15 tror jeg :-) gleder meg til å få fin babymage igjen :-)

Antydning til mage i uke 17, kom ordentlig frem i uke 20-22. Ble aldri skikkelig stor for jenta var liten.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

begynte å få bitte litt mage i uke 14-15 med nr en, men kom ikke skikkelig før etter uke 20. Med nr to kom den allerede mellom uke 9-12. Så litt spent hvo lenge jeg kan skjule det denne gangen:/

Var vel uke 16 sist.. Men det er så forskjellig fra person til person.. Hadde en kunde som var gravid i 8mnd som ikke så ut som hun var gravid engang.. Og en venninne som fikk gedigen magen helt i starten;)

Med første var magen umulig og skjule i uke 19ca.
Ble gravid med nr 2 7mnd etter første fødsel, og da ble magen ganske raskt synlig, men jeg klarte og skjule den fram til vi offentliggjorde det når jeg var i uke 18.

Jeg fikk ganske tidlig stor mage i forhold til de andre som er like stor/tykk som meg.

Bitteliten kul fra uke 18-25, men så den ene natta skjedde det noe. PANG så var jeg SVÆR.

Jeg husker faktisk ikke ;) hehe men det var ihvertfall ikke så veldig tidlig(rundt uke 18 kanskje)...

Men trur jeg får mage mye fortere denne gangen!!!jeg selv syns jeg ser VELDIG gravid ut allerede nå!!

Jeg er utrolig oppblåst så er håpløst med trange klær! så gleder meg til lønn i morgen så jeg kan kjøpe noen klær på jobben før jeg drar hjem! Skikkelig heftig oppblåst mage!

Tror det var når jeg var ca. 20 uker. Men magen kom ikke ordentlig før uke 30 ca. ;)

Back
Topp