Dere som har vært faddere

Jeg var fadder på tvillinger da jeg var 16 år. Da gav jeg 500 til hver. Ellers har jeg i voksen alder gitt for 1500 ca.

Oi, godt spørsmål.. Rundt 800 tror jeg? Det er noen år siden.

Jeg har ikke tenkt over pris, kjøpte gravert dåpsattestholder og ramme med gravert info om barnet. Tenkte mer på hva jeg ville gi enn hva summen var.

Jeg har ikke tenkt over pris, kjøpte gravert dåpsattestholder og ramme med gravert info om barnet. Tenkte mer på hva jeg ville gi enn hva summen var.
Hvis jeg bare skulle tenkt hva jeg ville gi så hadde det blitt veldig dyrt så derfor greit å høre hva andre gir ;)

Hvis jeg bare skulle tenkt hva jeg ville gi så hadde det blitt veldig dyrt så derfor greit å høre hva andre gir ;)

Ser den[emoji6] jeg kjøpte dåpsholder som var gravert. Og sølv tøfler med navn og dato på dåpen. Er ikke sikker på hva det kom på, men jeg var Gudmor da. Til andre barnet som jeg var fadder kjøpte jeg bare dåpsholder. Og til navnedagen til ei annen venninne kjøpte jeg en kiste som var gravert inn all fødselsfakta. Liker ting som varer så de kan ha det resten av livet. Men man trenger ikke å ta det så dyrt.

Ser den[emoji6] jeg kjøpte dåpsholder som var gravert. Og sølv tøfler med navn og dato på dåpen. Er ikke sikker på hva det kom på, men jeg var Gudmor da. Til andre barnet som jeg var fadder kjøpte jeg bare dåpsholder. Og til navnedagen til ei annen venninne kjøpte jeg en kiste som var gravert inn all fødselsfakta. Liker ting som varer så de kan ha det resten av livet. Men man trenger ikke å ta det så dyrt.
Nei da trenger ikke være så dyrt , men vil gjerne gi noe som brukes og holder en stund

Nei da trenger ikke være så dyrt , men vil gjerne gi noe som brukes og holder en stund

Hva med fødselsplakat ?[emoji173]️ det er det jo ikke så mange som har ennå, og er jo så fint.

Har faktisk tenkt mye på å gi , vi har det til min å de er nydelige.

Ja jeg trur det er en unik gave som jeg selv hadde virkelig satt pris på[emoji173]️. Vil ha det til min mageboer også.

Jeg var fadder for første gang til nevøen min i 2005 og gav da et gullarmbånd med gravert navn. Det kostet kr 800 da. Så var jeg fadder i 2010 til nummer to og i 2015 til nummer tre, og ønsket å gi samme gave. Endte opp med å betale kr 2200 til nummer to og kr 3000 til nummer tre. Gullprisen steg drastisk på ti år :p MEN jeg er litt opptatt som tante av å gi samme ting til tre brødre :)

Back
Topp