Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg bare skulle tenkt hva jeg ville gi så hadde det blitt veldig dyrt så derfor greit å høre hva andre girJeg har ikke tenkt over pris, kjøpte gravert dåpsattestholder og ramme med gravert info om barnet. Tenkte mer på hva jeg ville gi enn hva summen var.
Hvis jeg bare skulle tenkt hva jeg ville gi så hadde det blitt veldig dyrt så derfor greit å høre hva andre gir![]()
Nei da trenger ikke være så dyrt , men vil gjerne gi noe som brukes og holder en stundSer den[emoji6] jeg kjøpte dåpsholder som var gravert. Og sølv tøfler med navn og dato på dåpen. Er ikke sikker på hva det kom på, men jeg var Gudmor da. Til andre barnet som jeg var fadder kjøpte jeg bare dåpsholder. Og til navnedagen til ei annen venninne kjøpte jeg en kiste som var gravert inn all fødselsfakta. Liker ting som varer så de kan ha det resten av livet. Men man trenger ikke å ta det så dyrt.
Nei da trenger ikke være så dyrt , men vil gjerne gi noe som brukes og holder en stund
Har faktisk tenkt mye på å gi , vi har det til min å de er nydelige.Hva med fødselsplakat ?[emoji173]️ det er det jo ikke så mange som har ennå, og er jo så fint.
Har faktisk tenkt mye på å gi , vi har det til min å de er nydelige.