Dere som har vært/er gravide..

EllaRoe

Gift med forumet
Var det noen som fikk på seg vanlig bukse ganske sent i svangerskapet og med stor mage, fordi magen lå langt oppe? Synes det er så undelig, for magen er stor men får fortsatt igjen olabuksen. Begynner å bli litt småtrangt nå da, men uansett[:D] Synes det er litt snodig fordi jeg trodde magen den første tiden lå langt nede. Mulig jeg tar feil da..

Nei...men magen er jo ikke høyt oppe på slutten av svangerskapet...den synker jo ned[8|]

Trodde du mente i uke 30-40 jeg...ikke 17. Men i uke 17 fikk jeg på vanlige klær ja.

Med førstemann kunne jeg gå i ola buksene mine hele veien.

mange bukser nå er jo veldig lave i livet. Magen er høyt oppe i starten(hos de fleste) og synker mot fødselen.

Med førstemann gikk jeg med vanlige bukser til jrg var litt over 6 mnd, og brukte noen olabukser som var litt videre i livet de siste 3 mnd. Hadde veldig liten mage.

ORIGINAL: snupsemamma

Jeg fikk på meg mine vanlige bukser når jeg var kommet så langt i svangerskapet som du er nå, sikkert fordi de er så lave i livet. Men det ble bare mer og mer ubehagelig, så jeg har stort sett gått i mammabukser[:)]

Jeg fikk på meg mine til jeg var i uke 25 ca.. Tror jeg.. Eller så var det enda litt lenger[8|] Tror kanskje jeg får de på enda, men siden jeg føler meg så tung og svær og det er tungt nok fra før å bevege seg så kunne det ikke falle meg inn å prøve de en gang[:'(]

ORIGINAL: Tuttlings

Trodde du mente i uke 30-40 jeg...ikke 17. Men i uke 17 fikk jeg på vanlige klær ja.

Mente vel generelt når magen er stor. Rundt uke 20-25 var vel det jeg mente med "sent". Men er jo igrunn ikke det da..

jeg fikk ikke på meg dongribukse på slutten nei, men til ca uke 23-24 kanskje? ja, magen var liksom over ja.

ORIGINAL: ~fearless~

Med førstemann gikk jeg med vanlige bukser til jrg var litt over 6 mnd, og brukte noen olabukser som var litt videre i livet de siste 3 mnd. Hadde veldig liten mage.

Begynte vel me mammabukser rundt uke 20 eller noe sånt... såvidt jeg husker[8|]

ORIGINAL: NurseBabyG

17 uker på vei? Det vil jeg ikke kalle langt på vei da.. [:)]
Jeg fikk på meg de vanlige dongeribuksene mine til langt ut i 24. svangerskapsuke.

Var ikke det jeg skrev heller..

Back
Topp