Dere som har turt å se dere nedentil etter fødsel.. Intime detaljer

DisneyLover

Forelsket i forumet
Hva er vanlig etter vaginal fødsel? Hadde litt innvendige rifter som måtte sys. Ellers ikke mye revning. Men når jeg endelig turte å kikke i speilet i går to uker etter fødsel ser åpningen veldig lang ut og man kan se "rett inn" fler som har det sånn og vet hvor lang tid det tar før det blir normalt igjen?
Blir det noen gang normalt igjen?

Blir bedre etter ei tid, men sikkert ikke helt som før fødselen. Ikke noe du kommer til å tenke over :)

Har fortsatt ikke turt å titte :P jeg ble klippt så jeg venter til etter at jeg har vært på 6 ukers kontroll hos jordmor ;)

De sa på sykehuset at det kunne ta ett par måneder før alt var bra igjen :O

5 uker siden fødsel og har fortsatt et innvendig sting som sitter i! Det har kommet en liten kul der det sitter og det gjør litt vondt... Burde kommet meg til legen, men kommer ikke hjem fra ferie før om en uke :( så fikk mannen til å se på med lommelykt i går, og han er typen som snakker før han tenker innimellom.. Han sa "Åja, så det er sånn det ser ut inni her, så litt rart ut"! Så sa jeg at så har han aldri lagt med lommelykt inni der før:p følte meg så dum!

5 uker siden fødsel og har fortsatt et innvendig sting som sitter i! Det har kommet en liten kul der det sitter og det gjør litt vondt... Burde kommet meg til legen, men kommer ikke hjem fra ferie før om en uke :( så fikk mannen til å se på med lommelykt i går, og han er typen som snakker før han tenker innimellom.. Han sa "Åja, så det er sånn det ser ut inni her, så litt rart ut"! Så sa jeg at så har han aldri lagt med lommelykt inni der før:p følte meg så dum!

Haha unnskyld men det må ha sett veldig spesiellt ut med mannen som titter inn med lommelykt :P

Min samboer hadde gått i gulvet :P "hva skal jeg se etter" det hadde vært typisk kommentar her i huset.

Ang den kulen, kan du ikke få en annen lege evnt en vikar der til å titte på kulen?

Kjenner du etter med fingrene om stingene har gått? Har også innvendige sting aner ikke hvor de sitter men vet jo ikke om de har falt ut heller. Tørr ikke helt å stikke noe inn der enda ser så sårbart ut for infeksjoner osv ;)

Får ikke sett noe særlig uten speil fant jeg ut. Tlf ble for mørkt så jeg så ikke ordentlig:p
Aner ikke hvor mange sting jeg fikk etter klippet, men vet det falt av noe dag 10 ihvertfall.
Føler meg ikke så hoven osv, så tar det ikke så tungt hvordan det ser ut.

Jeg har kikka og det så ikke så galt ut, sånn bortsett fra at jeg var litt videre enn før fortsatt Haha

Men med første revna jeg så mye at jeg ble operert, så med kun 1 eller 2 sting denne gangen så var det jo noe helt annet Haha

Haha unnskyld men det må ha sett veldig spesiellt ut med mannen som titter inn med lommelykt :p

Min samboer hadde gått i gulvet :p "hva skal jeg se etter" det hadde vært typisk kommentar her i huset.

Ang den kulen, kan du ikke få en annen lege evnt en vikar der til å titte på kulen?
Haha det så nok veldig spesielt ut :p vi lo godt begge to! Jeg er jo fryktelig åpen når det gjelder plagene mine, så han har måtte finne seg i litt vel mye gjerne...

Tror jeg venter til vi er hjemme igjen med kulen og så tar jeg meg heller et par grønnsåpebad i mellomtiden :)

Haha det så nok veldig spesielt ut :p vi lo godt begge to! Jeg er jo fryktelig åpen når det gjelder plagene mine, så han har måtte finne seg i litt vel mye gjerne...

Tror jeg venter til vi er hjemme igjen med kulen og så tar jeg meg heller et par grønnsåpebad i mellomtiden :)
Grønnsåpebad høres lurt ut :)
Hehe åpen om plagene er jeg også, pynter ikke på sanheten, men at gubben hadde titta inn down there, det hadde han nok ikke gjort tror jeg :P "hva skal jeg se etter"

Jeg var ikke sikker på om jeg turde å quote det første du skrev, men ser at dere har selvironi :D SÅ, takk for dagens latterkrampe!!

Grønnsåpebad høres lurt ut :)
Hehe åpen om plagene er jeg også, pynter ikke på sanheten, men at gubben hadde titta inn down there, det hadde han nok ikke gjort tror jeg :p "hva skal jeg se etter"
Haha han var nok ikke klar over hva han skulle se etter selv! :p Han gjør alt han får beskjed om... Stakkars mannen min :p

Jeg var ikke sikker på om jeg turde å quote det første du skrev, men ser at dere har selvironi :D SÅ, takk for dagens latterkrampe!!
Værsågod! Haha, begrensninger og diskresjon er nok mangelvare hos meg :p

Back
Topp