Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oppdrag Nemo
Hva er deres favorittprodukt? Moro å høre [:)]
Fra demoer har jeg erfaring av at Herb Chopper, BTB Sqeeze it og drikkeflaskene er mest populære.
Mine favoritter er Ultra Pro 2 liter, slikkepotten, eco-flaska, ostekakefatet og avanti kaketina [:)]
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: TonjeJenta
Toppen av alt?? Riskokern!!!!!!!!!!!
Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]
Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.
Jeg bruker Herb chopper, ultrapro og grytene/kjelene hver dag.
Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!
Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.
Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]
Da kan det jo hende du kommer til å spise jasminris da, den er jo hundre ganger bedre! [8D][;)]
Og, det skinner veeeeeldig igjennom på demo, at du er negativ mot et produkt. Skal love deg at dette er en ting du kommer til å selge MYE av, om du gidder å sette deg inn i det og prøve det. Går ikke en demo uten at jeg selger minst en slik. [;)]
Og, jeg ville heller hatt produktene i sofaen altså, og sovet i senga.. [8D]
Jeg har en 10 kvm bod som er stabla til randen..
Nå venter jeg på det o'store Ultrapro grillfatet siden vi klarte målet vårt i uke 12! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Chinchilla
Den porsjoneringsboksen til mme pulver![:)] (kan jo brukes til andre ting også da, men den var PERFEKT til det!
ORIGINAL: Sofie.
Synes ikke noen av de tingene så nåkka særlig bra ut.
Betale i dyrdommer for ting man kan få t en myyyye billigere penge en annen plass, nei takk!
[:'(]
Betale i dyrdommer for ting man kan få t en myyyye billigere penge en annen plass, nei takk!
ORIGINAL: TonjeJenta
Toppen av alt?? Riskokern!!!!!!!!!!!
Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]
Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.
Jeg bruker Herb chopper, ultrapro og grytene/kjelene hver dag.
Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!
Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.
Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]
Da kan det jo hende du kommer til å spise jasminris da, den er jo hundre ganger bedre! [8D][;)]
Og, det skinner veeeeeldig igjennom på demo, at du er negativ mot et produkt. Skal love deg at dette er en ting du kommer til å selge MYE av, om du gidder å sette deg inn i det og prøve det. Går ikke en demo uten at jeg selger minst en slik. [;)]
Og, jeg ville heller hatt produktene i sofaen altså, og sovet i senga.. [8D]
Jeg har en 10 kvm bod som er stabla til randen..
Nå venter jeg på det o'store Ultrapro grillfatet siden vi klarte målet vårt i uke 12! [:D][:D][:D]
Jeg er alltid positiv til produktene på demo, selvom jeg ikke er fan av det selv.
Men må lage ris til maten på søndag, så da skal jeg teste den, så får vi se hva jeg syns [:D]
Jeg skulle gjerne hatt bod selv. Har kun bad, soverom og stue/kjøkken. Begynt å stable oppetter veggene på soverommet.
Er du i det beste shipet i Norge? Mener de nevnte det var i Bergen.
Vi klarte også målet i uke 12, så får vel grillfatet med neste varelevering [:D]
Haha, morn ja [8D]
De ser ikke bra ut, men du har ikke prøvd noen produkter?
Ja, utrolig synd å betale litt ekstra når du får bedre kvalitet og garanti på det om du bruker det riktig.
Man kan ikke si at de ikke ser noe særlig bra ut, man må prøve. [:)]
Forskjellen på tupperware og andre ting er ganske mange.
Blant annet er alle tw-tingene 100% giftfrie, de avgir ikke phtalater eller bpa verken under oppvarming eller andre ting, du har evig garanti på alle deler, og du har en flott reservedelsordning (hvis du mister et lokk, kan du kjøpe nytt lokk, ikke ny av hele boksen), alle reklamasjoner som sendes inn sendes til resirkulering og gjenbrukes til andre ting, det blir ikke bare kastet.
og så er det jo litt vesentlig da, at lokkene faktisk passer etter at de har vært i oppvaskmaskina en gang og to.. Det vet jeg av flere andre leverandører som ikke kan skilte med. [;)]
Jepp, vi er Gullfjellet! Vi er best! [:D]
Du da? Var du en Eksplosiv? Vi slår dere i år og.. [;)][8D]