Dere som har Tupperwareprodukter.

Knivere, bakematta, de bollene man kan kutte og "røre" i, potetskrelleren, boksåpneren, en boks/form man kan dampe grønnsaker i ol, kjevla...

Tydelig at det er lenge siden jeg var forhandler, for er mange fremmede varenavn....
Men jeg elsker microplus, ultraplus og space makers...
Og så har jeg 4 banankasser, 2 tupperbager og et stort skap med ting jeg aldri eller skjelden bruker.... *kremt*

Løk kutteren og pizzahjulet.

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Hva er deres favorittprodukt? Moro å høre [:)]

Fra demoer har jeg erfaring av at Herb Chopper, BTB Sqeeze it og drikkeflaskene er mest populære.

Mine favoritter er Ultra Pro 2 liter, slikkepotten, eco-flaska, ostekakefatet og avanti kaketina [:)]

Tupperware tåteflaska er en klar favoritt! eneste litla vil ha av flasker[;)]

er også konsulent, og jeg har riskokeren helt øverst!!! sparer for inn en slik en om man bruker boil in bag i utgangspunktet!! Slipper å passe på risen!! Den lager seg selv!! :)
Speedy chef!!!! Jeg bruker ikke håndmixer mer!!!!!
Alle ultraproene blir flittig brukt (har 5 str.. ;) )
og herb chopper!!
T-barsettet (håper det kommer tilbake i salg igjen)

Vært konsulent i 7 mnd nå, hadde ikke noe særlig kunnskap om prøduktene før, men nå bruker vi ikke annet til matlaging!! Og jeg ser nå at Tupperware har god kvalitet!! foreslo rundletter som påleggsbokser i bhg jeg jobber + litt andre ting, men de hadde ikke råd.... Har kjøpt noen andre plastikkbokser på butikken, og lokkene der er helt grusom å få på!!!! og er ikke lenge siden de kjøpte de dem hadde før.. SÅ!!! Selv om de koster endel så har du dem!!! Men jeg sier ikke mer nå.. en annenting er jo at det er giftfrie produkter og ikke barneprodusert!! :)

Bruker masse Tupper! Har vært konsulent og har vel seks søppelsekker i kjellern med divesre, pluss en diger bag og fulle skap....

Riskokeren er helt klar en favoritt her! Slikkepottene (både stor og liten), spacemaker, herb chopper, avanti-koppene og brødkniven er andre favoritter.
Har ikke fått prøvd ultrapro enda, men regner med den serien også kommer til å bli en favoritt[;)]

Begynte som konsulent for vel 1 mnd siden, og er allerede hekta[8D]

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: verteline

servofixen!!! ingen over å ingen vedsiden av [:D]

Bare så synd den er ute av sortimentet nå... [8|]
Solgte masse av den, bruker begge mine masse!

åååånei, da skulle jeg virkelig hatt en til!!

påleggsbokser
liten slikkepott
oppbevaringsbokser som jeg har mel,sukker,kakao og melis i, de er ovale og blå
form til å lage puddinger i
0,5l mål og 1l mål
++++

fornøyd med alt

Den porsjoneringsboksen til mme pulver![:)] (kan jo brukes til andre ting også da, men den var PERFEKT til det!

ORIGINAL: TonjeJenta

Toppen av alt?? Riskokern!!!!!!!!!!!

Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]

Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.

Jeg bruker Herb chopper, ultrapro og grytene/kjelene hver dag.
Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!

Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.

Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]

Da kan det jo hende du kommer til å spise jasminris da, den er jo hundre ganger bedre! [8D][;)]
Og, det skinner veeeeeldig igjennom på demo, at du er negativ mot et produkt. Skal love deg at dette er en ting du kommer til å selge MYE av, om du gidder å sette deg inn i det og prøve det. Går ikke en demo uten at jeg selger minst en slik. [;)]

Og, jeg ville heller hatt produktene i sofaen altså, og sovet i senga.. [8D]
Jeg har en 10 kvm bod som er stabla til randen..

Nå venter jeg på det o'store Ultrapro grillfatet siden vi klarte målet vårt i uke 12! [:D][:D][:D]

Jeg er alltid positiv til produktene på demo, selvom jeg ikke er fan av det selv.
Men må lage ris til maten på søndag, så da skal jeg teste den, så får vi se hva jeg syns [:D]

Jeg skulle gjerne hatt bod selv. Har kun bad, soverom og stue/kjøkken. Begynt å stable oppetter veggene på soverommet.

Er du i det beste shipet i Norge? Mener de nevnte det var i Bergen.
Vi klarte også målet i uke 12, så får vel grillfatet med neste varelevering [:D]

servofixen!!! ingen over å ingen vedsiden av [:D]

Bare så synd den er ute av sortimentet nå... [8|]
Solgte masse av den, bruker begge mine masse!

åååånei, da skulle jeg virkelig hatt en til!!

Jeg har på lager..

Synes ikke noen av de tingene så nåkka særlig bra ut.
Betale i dyrdommer for ting man kan få t en myyyye billigere penge en annen plass, nei takk!

[:'(]

ORIGINAL: Chinchilla

Den porsjoneringsboksen til mme pulver![:)] (kan jo brukes til andre ting også da, men den var PERFEKT til det!

Den er genial til masse den! Tenk da, om dere *kremt* skulle bevege dere ut på fjelltur f.eks.. Ketchup, sennep og sprøstekt løk i hvert sitt rom.. Hvis dere skal grille pølser undervegs mener jeg..

Eller til dere kaffedrikkere.. Istedetfor å ta med en haug med forskjellige poser, som det kan gå hull på, så har dere plass til tre forskjellige kaffedrikker/kakao ferdig porsjonert i den boksen. Genialt! [;)][:D]

ORIGINAL: Sofie.

Betale i dyrdommer for ting man kan få t en myyyye billigere penge en annen plass, nei takk!

Haha, morn ja [8D]

De ser ikke bra ut, men du har ikke prøvd noen produkter?

Ja, utrolig synd å betale litt ekstra når du får bedre kvalitet og garanti på det om du bruker det riktig.

Man kan ikke si at de ikke ser noe særlig bra ut, man må prøve. [:)]
Forskjellen på tupperware og andre ting er ganske mange.
Blant annet er alle tw-tingene 100% giftfrie, de avgir ikke phtalater eller bpa verken under oppvarming eller andre ting, du har evig garanti på alle deler, og du har en flott reservedelsordning (hvis du mister et lokk, kan du kjøpe nytt lokk, ikke ny av hele boksen), alle reklamasjoner som sendes inn sendes til resirkulering og gjenbrukes til andre ting, det blir ikke bare kastet.

og så er det jo litt vesentlig da, at lokkene faktisk passer etter at de har vært i oppvaskmaskina en gang og to.. Det vet jeg av flere andre leverandører som ikke kan skilte med. [;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Toppen av alt?? Riskokern!!!!!!!!!!!

Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]

Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.

Jeg bruker Herb chopper, ultrapro og grytene/kjelene hver dag.
Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!

Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.

Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]

Da kan det jo hende du kommer til å spise jasminris da, den er jo hundre ganger bedre! [8D][;)]
Og, det skinner veeeeeldig igjennom på demo, at du er negativ mot et produkt. Skal love deg at dette er en ting du kommer til å selge MYE av, om du gidder å sette deg inn i det og prøve det. Går ikke en demo uten at jeg selger minst en slik. [;)]

Og, jeg ville heller hatt produktene i sofaen altså, og sovet i senga.. [8D]
Jeg har en 10 kvm bod som er stabla til randen..

Nå venter jeg på det o'store Ultrapro grillfatet siden vi klarte målet vårt i uke 12! [:D][:D][:D]

Jeg er alltid positiv til produktene på demo, selvom jeg ikke er fan av det selv.
Men må lage ris til maten på søndag, så da skal jeg teste den, så får vi se hva jeg syns [:D]

Jeg skulle gjerne hatt bod selv. Har kun bad, soverom og stue/kjøkken. Begynt å stable oppetter veggene på soverommet.

Er du i det beste shipet i Norge? Mener de nevnte det var i Bergen.
Vi klarte også målet i uke 12, så får vel grillfatet med neste varelevering [:D]

Jepp, vi er Gullfjellet! Vi er best! [:D]
Du da? Var du en Eksplosiv? Vi slår dere i år og.. [;)][8D]

Haha, morn ja [8D]

De ser ikke bra ut, men du har ikke prøvd noen produkter?

Ja, utrolig synd å betale litt ekstra når du får bedre kvalitet og garanti på det om du bruker det riktig.

Jo, har brukt tuppevare-driten.

Man kan ikke si at de ikke ser noe særlig bra ut, man må prøve. [:)]
Forskjellen på tupperware og andre ting er ganske mange.
Blant annet er alle tw-tingene 100% giftfrie, de avgir ikke phtalater eller bpa verken under oppvarming eller andre ting, du har evig garanti på alle deler, og du har en flott reservedelsordning (hvis du mister et lokk, kan du kjøpe nytt lokk, ikke ny av hele boksen), alle reklamasjoner som sendes inn sendes til resirkulering og gjenbrukes til andre ting, det blir ikke bare kastet.

og så er det jo litt vesentlig da, at lokkene faktisk passer etter at de har vært i oppvaskmaskina en gang og to.. Det vet jeg av flere andre leverandører som ikke kan skilte med. [;)]

Har prøvd driten også. Og er ikke noe fornøyd med det[:)]

Jepp, vi er Gullfjellet! Vi er best! [:D]
Du da? Var du en Eksplosiv? Vi slår dere i år og.. [;)][8D]

Jeg er Eksplosiv ja [:)]
Som det konkurransemennesket jeg er, så er jeg glad jeg ikke havnet på et dårlig ship [:-]

Back
Topp