Dere som har Tupperwareprodukter.

Oppdrag Nemo

Gift med forumet
Hva er deres favorittprodukt? Moro å høre [:)]

Fra demoer har jeg erfaring av at Herb Chopper, BTB Sqeeze it og drikkeflaskene er mest populære.

Mine favoritter er Ultra Pro 2 liter, slikkepotten, eco-flaska, ostekakefatet og avanti kaketina [:)]

Toppen av alt?? Riskokern!!!!!!!!!!!

Mål og mix, eco flaskene, slikkepotten og kake"bombene"[:)]

bruker mest: alle redskapene, salatslyngen, riskokeren!, brødboksen (av den årsak jeg oppbevarer brødet i, men kunne like gjerne hatt en annen brødboks..) og bakebollene, og målebegerene...

herregud bruker egentlig alt det "vanlige"[:D] bruker også lille chopperen, og den som mikser dressing, kokkekniven.(kniven er ikke i pluss hos meg)

Noe jeg ikke bruker er silikonformene, squeezeren, ja.. det var det jeg kom på.

Heeter de Avanti? tre skåler i ulik farge, den største har rist oppi.

og tutekoppen!! og slikkepotten!! Og den boksen jeg har stekesmør i, selv om jeg tror det er en liten osteklokke?

Knivene!

Bruker det jeg har og er godt fornøyd, så jeg kjøper meg nye produkter noen ganger i året når jeg har spart opp penger til deg.

de koppene med lokk og sugerør til unger !

Skjønner at det er godt at jeg skal på et nytt party snart og kansje ikke fult så godt for lommeboka mi [X(][8D]

Riskokeren, ultrapro 3,3l, mål og miks, herb chopperen, serverings skjeia, kjevla, deigunderlaget og rørebollen på 7,5 l[:)]

Elsker dem alle sammen, og er i bruk hele tiden! Mitt kjøkken hadde ikke vært komplett uten[:)]

Herb chopperen , quick shef , knivene , ultra pro , salat slynga , steikepanna og grytene (ELSKER di)[:D]
Er fornøyd me alle produktene mine da , men disse er noen av di på topplista mi[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

de koppene med lokk og sugerør til unger !

Ja di avanti koppene er geniale , ikke lenge siden jeg kjøpte dem.. geniale når en skal være ute osv[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Hehe, er tydeligvis mange som liker den. Jeg klarer ikke å forstå det ennå, kanskje fordi jeg ikke har brukt den. Er jo ingenting som er lettere enn å lage ris i kjele [8D]

Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.

Jeg bruker Herb chopper, ultrapro og grytene/kjelene hver dag.
Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene min! Elsker de!!

ORIGINAL: Pijah

Du kan ikke være konsulent og IKKE ha prøvd den. Da vet du hva du har å gjøre. [;)] største forskjellen er at du bruker mye kortere tid, ca 10 min totalt på jasminris, mot ca 20 min i en kjele.

Ellers er det jo ingenting annet kjøkkenutstyr i skapene mine da, samler seg godt opp i løpet av tre år som konsulent.. [8D]
Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!

Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.

Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]

ORIGINAL: Pijah

Det jeg bruker mest utenom det som er nevnt, er rundletter til oppbevaring av rester/frysevarer, bakeunderlaget, måleskjeer, spacemaker og kvartetter til oppbevaring av tørrvarer, og silikonformene mine! Elsker de!!

Men jeg spiser ikke jasminris. Spiser bare hurtigris [8D] Får vel prøve en gang, men tviler sterkt på at det blir et produkt jeg kommer til å bruke.

Jeg begynte 1.februar og må snart sove på sofaen, for å oppbevare produkter i senga [:D]

Da kan det jo hende du kommer til å spise jasminris da, den er jo hundre ganger bedre! [8D][;)]
Og, det skinner veeeeeldig igjennom på demo, at du er negativ mot et produkt. Skal love deg at dette er en ting du kommer til å selge MYE av, om du gidder å sette deg inn i det og prøve det. Går ikke en demo uten at jeg selger minst en slik. [;)]

Og, jeg ville heller hatt produktene i sofaen altså, og sovet i senga.. [8D]
Jeg har en 10 kvm bod som er stabla til randen..

Nå venter jeg på det o'store Ultrapro grillfatet siden vi klarte målet vårt i uke 12! [:D][:D][:D]

servofixen!!! ingen over å ingen vedsiden av [:D]

Bruker mye knivene, løkkutteren og elegace skålene (de gjennomsiktige blanke, har og i turkis og lime). Og gulrot/potetskrelleren da. Og bakebolla. Ja åsså de jeg oppbevarer spagetti og mel og sukker og sånn i.

Hehe har ganske mye, ikke alt jeg bruker like ofte, men kan ikke si jeg har noe jeg er misfornøyd med iallefall[:)]

ORIGINAL: verteline

servofixen!!! ingen over å ingen vedsiden av [:D]

Bare så synd den er ute av sortimentet nå... [8|]
Solgte masse av den, bruker begge mine masse!

Back
Topp