Dere som har tre barn

*mammatiltoprinser*

Blir kjent med forumet
Hvor tidlig kom magen med tredjemann i forhold til de to andre?
Jeg håper å skjule det så lenge som mulig, men merker jeg er veldig oppblåst, så det ser jo ut som om jeg har fått mage allerede :(

Kom vel noen uker tidligere, men INGEN på jobben hadde skjønt noe når jeg så ifra i uke 16... Da brukte jeg gravidbukse uten magestykke (lave i livet). Men det har jo nettop vært sommerferie. Klag på at du har blitt oppblåst av feriekostholdet da vel. Ingen vil mistenke noe om du klager på vekta ;-)

Jeg er ca 18 uker på vei og ingen vet eller merker noe enda.. Var og livredd for det i begynnelsen, for jeg var å litt oppblåst.. Magen kom fortere med de to andre...

Jeg er 18 uker på vei med nr 3.. Viser ikke noe særlig enda, har ingen problemer med å skjule magen :)

Ohh.. synelig mage veldig tidlig.. Magen kom fort og den var stooor ganske tidlig.!! Lenge før uke 18.. veldig oppblåst, men samtidig ikke bare det :p

Kom ganske fort men jeg har alltid fått fort mage så har det på en måte stagnert

Hos meg kom magen tidlig. Men den har komt tidlig hver gang.
Da jeg var 12 uker på vei hadde jeg ikke kjangse å skjule det uansett hvor store klær jeg brukte...

Hos meg kom magen tidlig. Men den har komt tidlig hver gang.
Da jeg var 12 uker på vei hadde jeg ikke kjangse å skjule det uansett hvor store klær jeg brukte...

Back
Topp