Dere som har tre barn/svangerskap..

Brukte 6 prøveperioder på første, fem på andre og tre på den siste. Har brukt letrozol og duphaston for å bli gravid med alle. Prøvde naturlig først alle ganger, og den satt med én gang jeg fikk hormoner (fikk to kjemiske først, men blitt gravid hver gang jeg har tatt hormoner)
Åh,så bra :D
 
Har PCO, så kan ikke regne PP pga. manglende EL.
1. graviditet: 8 mnd (med lavdose stimulering). Endte i MA 10+1 (fosteranlegg tilsvarende 5+2)

2. graviditet: 4 mnd etter MA. Født til termin.

3. graviditet: 13 mnd etter fødsel, totalt ubrukelige sykluser. Født til termin.

4. graviditet: 4 mnd, ubrukelige sykluser. Lavdosestimulering. Endte i MA 8+3 (fosteranlegg tilsvarende 7+2)

5. graviditet: 5. mnd etter MA, lavdosestimulering. Endte i MA 9+1 (fosteranlegg tilsvarende 8+5).

Venter på å komme i gang med ny syklus, og min 6. og forhåpentligvis siste graviditet.
Takk for svar! Håper du får siste terminspire snart :Heartpink
 
Hei! Med min første i 2020 ble jeg gravid i pp1. Med andremann i 2023 ble jeg gravid i pp13 :pEr nå i 3 pp der vi prøver på siste barn. Kunne så gjerne ønsket vi slapp å gå så mange mnd med prøving som sist, selv om jeg absolutt ikke synes synd i oss.

Noen som har historier om hvordan tredje prøveperiode/svangerskap ble til?:hilarious: Vet alt handler om timing,flaks etc, men har bare lyst å høre din historie :D
Svangerskap 1, 34 år: gravid etter 8/9 pp (brukte ikke eggløsningstester)
Svangerskap 2: 36 år: gravid etter 4 pp (brukte eggløsningstester) Mistet dessverre.
Svangerskap 3: 36 år: gravid etter 1 pp. Er i uke 16 nå. Brukte eggløsningstest.
 
Med førstemann i 2015 ble jeg gravid på P1. Andremann i 2020 på P2. Tredjemann satt på P3, men mistet i MA. På P2 etter aborten ble jeg gravid igjen, og har termin i januar 2025. Så det vil bli fem skoleår mellom alle barna våre. Krysser fingrene for at spiren snart sitter for deg :Heartpink
Har brukt eggløsningstester hver gang, men denne siste gangen har jeg tydelig kjent når jeg har hatt eggløsning, så det var egentlig ikke nødvendig. Tempet denne siste runden. Det opplevde jeg bare førte til mer stress. Min tempkurve var absolutt ikke som den skal være, selv om jeg var gravid. Helt på bærtur i følge «reglene»..
 
Svangerskap 1, 34 år: gravid etter 8/9 pp (brukte ikke eggløsningstester)
Svangerskap 2: 36 år: gravid etter 4 pp (brukte eggløsningstester) Mistet dessverre.
Svangerskap 3: 36 år: gravid etter 1 pp. Er i uke 16 nå. Brukte eggløsningstest.
Takk for deling! Og gratulerer med gravidtet :Heartpink kan jeg spørre hvilke dager dere la aksjer nå ift el-test?
 
Med førstemann i 2015 ble jeg gravid på P1. Andremann i 2020 på P2. Tredjemann satt på P3, men mistet i MA. På P2 etter aborten ble jeg gravid igjen, og har termin i januar 2025. Så det vil bli fem skoleår mellom alle barna våre. Krysser fingrene for at spiren snart sitter for deg :Heartpink
Har brukt eggløsningstester hver gang, men denne siste gangen har jeg tydelig kjent når jeg har hatt eggløsning, så det var egentlig ikke nødvendig. Tempet denne siste runden. Det opplevde jeg bare førte til mer stress. Min tempkurve var absolutt ikke som den skal være, selv om jeg var gravid. Helt på bærtur i følge «reglene»..
Takk:Heartpink
Så gøy! Er jo ikke lenge til da! Kos deg med graviditeten :)
 
Takk for deling! Og gratulerer med gravidtet :Heartpink kan jeg spørre hvilke dager dere la aksjer nå ift el-test?
Vi brukte metoden SMEP sist, du kan lese om den i lenken. Så det ble lagt ganske mange aksjer både før og etter positiv test. Hehe!
 
Back
Topp