Dere som har tre barn- bil????

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Hvilken bil har du? Man er jo avhengig av å ha tre barneseter Baku, selv når den eldste begynner å bli stor for da bruker man jo pute. Det er vel ikke så mange bilene som har plass til tre seter baki? Da må det vel være tre separate seter baki som f.eks Ford s- Max og Volkswagen turan. Vi har tenkt på disse, men også Passat, og Ford kuga, men der er det ikke separate seter baki, så da tror jeg rett og slett ikke det vil bli plass. Nå har vi en Toyota avensis, der har vi ett barnesete på hver side, da er det ikke plass til en passasjer i midten en gang. Alt for trangt!!

Vi har ford s-max med 7 seter. Da har man greit med plass til tre seter på midterste rekken. De bakerste setene bruker vi bare om vi skal ha med flere. Når vi ikke bruker setene bakerst har vi kjempe god plass til bagasje.  Vi er VELDIG fornøyd:)

Ford mondeo har god plass til 3 barneseter.De fra 2008 og oppover.Volvo v 70 har meget god plass også

Broren min har Saab et-eller-annet og får akkurat plass når eldste sitter på pute, men han er 8 år å da...

Vi har en Peugoet 308 SW, og har nå 2 bakovervendte bilstoler (en Besafe Combi og en Britax TWE) og det er god plass i setet som er ledig..

Vi har valgt å ha Besafen i midten (har stolen med Isofix) og Britaxen bak passasjersiden, så sete bak på førersiden er ledig, 

Har hatt en Maxi Cosi babystol i bilen noen ganger, og det går greit!!! 

Veldig fornøyd med bilen, og 3 bilstoler går fint i den...

Audi a6

En Passat får du ikke tre barneseter i tror jeg? Skulle hatt en med litt høyde på. S-Max er en god kandidat, turan og til slutt kuga. Men der er jeg usikker på om det er plass til tre barneseter......

Vi har citroen C5. Har en babystol i midten, en beltestol på siden og hadde hatt plass til enten en bakovervendt stol eller en stol til på andre siden men nå er eldste så stor at hun bruker ingenting.

*BV addict* skrev:
En Passat får du ikke tre barneseter i tror jeg? Skulle hatt en med litt høyde på. S-Max er en god kandidat, turan og til slutt kuga. Men der er jeg usikker på om det er plass til tre barneseter......

joda, det gjør du.. :)
kugaen har veldig lite bagasjerom, så den ville jeg styrt unna...

ei på jobben sa at hun hadde galaxy og at den var større enn s-maxen... kanskje billigere og? Hakke peil.. Men verdt å se på..

nå har vi 4 barn så vi har en chrysler men hadde jeg hatt 3 barn så hadde jeg kjøpt en audi a6 avant. har hatt 3 barn i en a4 før vi bytta bil nå. da 2 beltestoler og 1 izi kid bakovervendt i baksetet.

Vi har Touran, og er veldig fornøyd med den. Har riktignok bare et barn, men når nr to kommer i sommer er vi nødt til å ha ny bil siden vi må ha to bakovervendte seter. Alt for liten plass bak førersetet, så dersom du har mer en ett bakovervendt anbefaler jeg ikke Touran...

Dollface skrev:

*BV addict* skrev:

joda, det gjør du.. :)
kugaen har veldig lite bagasjerom, så den ville jeg styrt unna...

ei på jobben sa at hun hadde galaxy og at den var større enn s-maxen... kanskje billigere og? Hakke peil.. Men verdt å se på..

Men samtidig er kugan høy så du får stablet mer i høyden:)

Jeg kan ikke få sagt det nok: Ford S-max! Når det kommer til 3 barneseter + bagasje: Ingen over- ingen ved siden

Sjakkruta skrev:
Jeg kan ikke få sagt det nok: Ford S-max! Når det kommer til 3 barneseter + bagasje: Ingen over- ingen ved siden

God plass til to bakovervendte i s-max? Vurderer denne...

mammaK skrev:

Sjakkruta skrev:

God plass til to bakovervendte i s-max? Vurderer denne...

Du finner ikke biler med bedre plass for å si det sånn (Kanskje Caravelle da). S-maxen er genial mtp at baksetene er 3 hele separate seter som dere flytter på sånn dere vil, det er det som gjør at den har så god plass. Alle andre biler har jo bare to hele seter + et halvt i midten, og de kan ikke flyttes på.

Van ;)  7 seter.

Kommer til å ha bilen så lenge vi treng pga barnesetene. 2 stk bakovervendt og en putestol. + mulighet for å ha med andre i bilen + goood bagasjeplass!

Vi kjøpte oss en Toyota Corolla Verso :) Er 5 seter, men er 2 seter i bagasjerommet og :) er SYKT god plass:)  så vi er veldig fornøyde.

Back
Topp