Dere som har to tette...

Madoc

Gift med forumet
Mener dere som har barn med 1,5 års mellomrom eller mindre...
Var det planlagt å få to så tett?
og hvordan synes dere det går?

Her er det 1år og 9mnd mellom barna, var ikke planlagt.
Har gått kjempe fint og barna er verdens beste lekekamerater.
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Og eldstemnn ble heller ikke sjalu da minstemann ble fødd[;)]

her er det nesten 17 mnd mellom. veldig planlagt[;)] ville ha de enda tettere men det gikk ikke på grunn av amming.
syns det var forferdelig i begynnelsen.. minsten hadde kolikk og jeg hadde MYE dårlig samvittghet for eldste siden hun måtte vente hele tiden. (bleie skift, amming, skriking.)
men etter ett par mnd ble ting bedre. og når minsten var 8-10 mnd var de allerede gode venner.
nå blir yngste snart 2 og de er beste venner. de har hver sitt soverom men SKAL sove på samme[:D] de er så hærlig
virkelig og annbefale

Christell er født i August og denne ventes i september/okt så blir 13-14måneder mellom. Men var veldig planlagt. Ble gravid ganske fort igjen men det endte med SA så ble jeg gravid rett etter SA og den vokser fortsatt i magen min.[:)]

men hvordan det kommer tilå gå.. DET kan jeg svare på om en stund. [&:][:D]

Her er det ikke fullt 11 mnd mellom de og nei, det var ikke planlagt.

Fullamming er ikke noe prev.middel, altså!! [:D]

Men det går egentlig ganske bra, jeg er hjemme med de begge, og ja, klart det er slitsomt med to så tette.  Det går i ett hele dagen, men de er heldivis veeeeldig flinke til å legge seg på kvelden! Begge to tar kveld rundt kl 19. Det er godt,det!! [:D][:D]

her er det 14 mnd imellom mine, altså 1 år og 2 mnd. ble gravid da størstemann var 4,5 mnd og var aldeles ikke planlagt. ble sååå redd og lei meg da testen var positiv. grua meg mye til å bli tobarnsmor og alt det sliten som fulgte med.

MEN

det ble bare supert. var tungt å gå høygravid med en liten en som trengte oppmerksomhet. Men når minsten var kommet ble alt mye bedre. angrer ikke ett sekund på at jeg beholdt. er faktisk glad for 2 tette nå, ville ikke hatt noe mer imellom dem. de får så mye glede av hverandre etterhvert.
så her ble det bare positivt etterhvert[;)]

Back
Topp