Dere som har termin tidlig i februar

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Har kvalmen og trettheten avtatt noe nå..?

Er så klar for å våkne til liv igjen.. første trimester er tung og seig :bag:
 
Har endelig begynt å kunne trene litt mer igjen, og generelt føle meg mer fri til å dra ut på ting uten frykten for å kaste opp underveis, så formen er absolutt bedre! Har kastet opp noe her og der, men sålenge jeg holder en jevn nok måltidsrytme går det stort sett ganske bra nå :)
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Formen min er litt bedre, heldigvis. Ikke like trøtt, utmattet og oppblåst lengre som i uke 7+9. Orker litt mer i hverdagen nå. Men jeg er fortsatt trøtt og uggen altså :whacky059 Maten sliter jeg fortsatt med å spise, noen dager bedre enn andre. Gått ned litt over 2 kg siden positiv test i slutten av mai. Siste kiloen har forsvunnet siste to-tre ukene.

11+0 i dag. Nesten litt bekymret siden formen har vært bedre siste uka/halvannen (!) Håper alt er bra der inne med den lille :Heartred
 
Formen min har vært fin hele veien, men siste uka har puppene blitt enda mer øm. 12+0 i dag
 
  • Elsker
Reactions: B82
11+1 i dag og kjenner at det er noen dager med mer energi nå. Men i dag er jeg helt kake igjen. Sikkert fordi jeg hadde mer energi i går og dro på utflukt osv med 2-åringen. Kvalmen kommer i små blaff, men jeg går også på 3 daglig xonvea så vet ikke helt hvordan det er uten.

Begynner på jobb igjen om 1,5 uke så håper det gir seg litt til da!
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Mindre kvalm, men kaster opp om jeg spiser for fort eller for mye. Trettheten er der, men betraktelig bedre!
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Er 12+1, fortsatt lite energi og veldig kvalm.
I går hadde jeg en god dag, da hadde jeg masse energi. Fikk vasket og ommøbler hele stuen + vasket 3 maskiner med klær. Tenkte yes! Endelig er energien tilbake.. våknet i dag like slapp og kvalm som jeg har vært hele svangerskapet
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Back
Topp