Dere som har tatt vaksinen

Her ble det tatt aztrazeneca, og den var nok litt tøffere enn enn pfizer sin. Men 50% av kollegane mine som tok az fikk hodepine mm., men var utrolig få som fikk bivirkningene av pfizer da :)

Tok pfeizer.
Hadde litt vondt i armen de første par dagene etterpå, og svar sykdomsfølelse en ukes tid.
Har bare tatt første dose

Har tatt ein dose Pfizer. Litt øm i armen i 2 dager men ingen andre bivirkninger.

Fikk az, fikk kraftig influensafølelse (frøs, verket i hele kroppen, kroppstemp økte fra 36,5 til 39,5 ila en time). Skal få pfizer sin imorgen, spent på det :)

Tatt Pfizer sin. 1. Dose - kun litt ømhet i armen. 2. Dose - skikkelig influensafølelse, muskelverk i hele kroppen, skikkelig hodepine, feber/frostrier og null matlyst. Gikk over etter 3 dager.

Tok Pfizer (1.dose) Merket ingen verdens ting annet enn litt vondt i armen to dager etterpå.

Tatt Pfizer x2. Ømhet i armen, feber i 24 timer og hodeverk som ikke helt har sluppet taket enda. Skal sies at jeg slet med hodeverk fra før, men ikke så ille som etter siste vaksine dose

Tok først AZ. Ble skikkelig dårlig i 2 døgn, og så sykmeldt i 2 uker pga. ekstrem utmattelse. Tok Pfizer etterpå; Ingen bivirkninger, kun øm i armen.

Tok Pfizer. Har foreløpig bare fått en dose. Fikk veldig vondt i armen varte 3-4 dager. Ellers merket jeg ingenting

Spennende å høre.
Skal ta 1.dose pfizer i morgen..
Og 2.dose de siste dagene før jeg går ut i ferie og reiser bort :o

Ingen bivirkninger etter første dose Pfizer. Skal ta dose to 18. juni. Regner med at det merkes noe mer, da det er normalt for Pfizervaksinen.

Mannen har tatt dem.
Az: fryser på kvelden. Feber og øm dagen etterpå men ble borte etter ett par timer
Pfizer: vondt i armen med en gang. Hodepine utover dagen. Vondt i hele kroppen og hodepine morgenen etter. Utover dagen ble kroppen vondere og vondere og han følte seg ordentlig syk. Dagen etter det igjen var allle bivirkninger borte.
Så pfizer var verst for mannen.

Men ett lite utenom spm. Er alle dere i risikogruppe eller jobber steder man får den? Jeg føler snart jeg er den eneste som ikke har fått rundt meg.

Back
Topp