dere som har tatt vaksinen.... bivirkninger

lene84

Elsker forumet
vart dere veldig syke?

jeg, mannen og jenta vår tok den for noen uker siden.
Jeg og mannen merket ingenting utenom litt øm i armen.
Snuppa fikk litt feber dagen etterpå. 38,5. Men var forsåvidt i fin form og var helt bra igjen dagen etter.

I går fikk gutten vår vaksinen. (han måtte vente til immunforsvaret var på vei opp igjen. derfor måtte han vente, og derfor måtte vi andre ta den for en stund siden for å beskytte han.)

og han er skikkeli slakke i dag. over 39 i feber, diare og veldi veldi slapp.
Har bare ligget på sofaen.  Han orket ikke presse ned formene på deigen når vi baket kakemenn engang.

Off..[:(] Håper han sover et av seg i natt.

Verken jeg eller gutten min ble dårlige. Litt øm i armen bare.
God bedring til sønnen din!

Er bare småen her som har tatt den. han tok den på mand, veldig trøtt og slapp på tirsdagen eneste. Og litt øm rundt stikket i 2-3 dager.[:)]

Nei, de av oss som har tatt den her hjemme ble ikke syke, faktisk fikk hverken mannen min eller eldstemann vondt engang.. (Flink vaksinatør, hehe, med tanke på at det var meg...) Jeg fikk veldig vondt i armen. Men jeg har nå vaksinert en del mennesker og utifra tilbakemeldinger, så er det ikke unaturlig å få symptomer på influensaen i etterkant.. Det går nok fort over. Hadde noe av mine blitt sånn hadde jeg latt han få hvile masse, masse drikke og febernedsettende/smertestillende ved behov.. Blir feberen ukontrolerbar, ringer dere legen [:)].

God bedring ;)

øm i armen, ellers merket jeg ingenting. sambo fikk feber, fryse og svette bølge og løs mage.. de svake mannfolka altså[;)]hehe

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Nei, de av oss som har tatt den her hjemme ble ikke syke, faktisk fikk hverken mannen min eller eldstemann vondt engang.. (Flink vaksinatør, hehe, med tanke på at det var meg...) Jeg fikk veldig vondt i armen. Men jeg har nå vaksinert en del mennesker og utifra tilbakemeldinger, så er det ikke unaturlig å få symptomer på influensaen i etterkant.. Det går nok fort over. Hadde noe av mine blitt sånn hadde jeg latt han få hvile masse, masse drikke og febernedsettende/smertestillende ved behov.. Blir feberen ukontrolerbar, ringer dere legen [:)].

God bedring ;)

takk :)

ja har fått i han mye drikke, siden han ikke orker mat.
tok dynen inn i stuen i dagmorges, så han har ligget og slappet av og sett film[:)]
og siden han har en lillesøster som er veeeldig flink til å irritere han så tok jeg og henne oss en trilletur[:)]

han skal få en ny febernedsetten nå før jeg legger han

Jeg og mine 3 små tok den på Fredag. De har ikke fått noen bivirkninger mens jeg verka i hele kroppen dagen etterpå og hadde sykt hodepine. Er bedre i dag men er veldig øm i armen...

hadde en rød hoven kul inni armen som var vond noen dager etter, vondt i hodet dagen etter og samme med sambo.
etter ca 1.5 uke ble jeg syk forkjølet og vondt i halsen.
gutten min skal få den på torsdag. gruer meg[:(]

Lille klompen vår tok den for to dager siden, han er veeeeldig sutrete av seg etter han tok den, fått litt utslett og hostet og fikk snue i dag. Håper det ikke er vedvarene og at det går over..!

God bedring

Jeg fikk skikkelig kroppsverk ( nesten som voksesmerter) i hver en muskel, nakke og hodet. Varte et par dager. Pluss en del frysninger og generell uvel følelse. Er nok en normal bivirkning- men ubehagelig allikevel.

Skal vaksinere jenta mi på onsdag. Satser på at hun slipper unna bivirkninger.

Back
Topp