Dere som har tatt tidlig ul

Maggie2015

Glad i forumet
Hvilken termin bruker dere? Menstermin eller den satt på ul om det var forskjell?

Vet det ikke er så nøye, men så tidlig føler jeg hver dag er en seier ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Menstermin er 3 mars og tidlig UL termin er 1 mars. Så jeg går etter UL termin :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Gyn jeg var hos sa en skulle gå ut fra tidlig ultermin fram til oul

Sent from my iPhone using BV Forum

Menstermin er 24 februar eller no og ul-termin er 9/10/11 mars. Går etter ul-termin... :p

Min menstermin er to uker tidligere enn EL-termin, og UL-termin er ytterligere to dager senere enn EL-termin, så jeg følger UL-termin som er 1. mars. :) Hadde ganske uregelmessig syklus.

Her var det kun en dag forskjell. Jeg vet når el var, og da er jeg 9+0 i dag, ul mener en dag lengre 9+1. Jeg holder meg til min utregning, for så blir jeg heller positivt overrasket om jeg plutselig blir flyttet frem senere :)

Menstermin er 11/3 og ul sier 17, så følger ul. Siden di spriker Sånn. 17 stemmer mer med mine beregninger også ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Da jeg var på tidlig UL med storebror sist, var jeg 12+4 og damen mente jeg var 13+1, men fikk beskjed av henne at det først var under OUL at man får den faktiske nye terminen man forholder seg til videre i svangerskapet (men at hun anslo dette utifra mål osv osv)

I mitt tilfelle så visste jeg at 13+1 umulig kunne stemme, fordi jeg testet positivt uke 3+5 og ca 9 DPO og hvis vi går tilbake 4 dager, så begynner vi å snakke 3+1 og 5 DPO og det skal vel nesten ikke være mulig? I tillegg så stemte det heller ikke ift befruktning og sex (med mindre sønnen min er Jesus 2.0 :P ).

På OUL oppgav jeg menstermin og opplevde å bli satt tilbake 4 dager og dette ble da den offisielle termindatoen min. Det er 8 dager forskjell mellom tidlig UL og OUL.
Følte at den siste terminen stemte mer ift hvordan jeg har opplevd syklusene mine tidligere.

Men.. ironisk nok kom han jo 6 dager før termin.. så sånn sett så stemte det jo bedre med den første terminen :P :P

Følger ul-terminen frem til ordinær ul.

Jeg fikk beskjed om å forholde meg til menstermin frem til OUL. Dette for å slippe unødvendig mange datoer å forholde meg til.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Skal til ul neste uke, så kommer til å forholde meg til den, om den avviker fra det vi har idag.
Har hoppet litt på syklusene de siste månedene.
Så nå er det nedtelling:)

Jeg har måtte gå utifra eggløsning , sidne jeg fulgte med på den, og den stemmer helt på tidlig ul heldigvis ;)

Back
Topp