Dere som har tatt svineinfluensavaksina

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Reagerte dere på den?
Jeg og sambo fikk en voldsom reaksjon 10 min etter den ble tatt.. Mistet all kontroll på kroppen, og klare ikke å gå, og ville bare besvime.. Kjempeekkelt! Men gikk like fort over som det kom da.. Merkelige greier.. Særlig siden så få får slike reaksjoner.. Hva er oddsen liksom for at både jeg og han fikk det...[&:]

fikk litt ondt på stikkstedet bare. 3 dager siden æ tok den.

ORIGINAL: lykkepillen

Reagerte dere på den?
Jeg og sambo fikk en voldsom reaksjon 10 min etter den ble tatt.. Mistet all kontroll på kroppen, og klare ikke å gå, og ville bare besvime.. Kjempeekkelt! Men gikk like fort over som det kom da.. Merkelige greier.. Særlig siden så få får slike reaksjoner.. Hva er oddsen liksom for at både jeg og han fikk det...[&:]

Høres ut som en dårlig batch/produksjonsnummer eller lokal forurensning. Tviler på at du og samboer har samme genetiske "preferanser" som gjør at dere begge to reagerer like ille og på samme måte på innholdsstoffene i vaksinen.

Jeg var litt øm i armen noen dager eneste. Lille jenta mi merket vi ikke noe på.

kun øm i armen [:)]

Har ikke tatt den jeg, men Simen har tatt den. Han har ikke reagert på den.

Jeg ble bare øm i armen, mannen min ble litt uggen et par dager etterpå uten at vi vet om det er vaksina eller bare tilfeldig. Ungene (ti mnd) har vi ikke merket noe som helst på..

Er hhv to uker og halvannen siden vi ble vaksinert.

ORIGINAL: lumina og Erik

kun øm i armen [:)]

tok den igår, er rød og øm rundt stikkstedet, ellers ingenting[:)]

Kunne ikke bruke armen på en uke, men ellers kjente jeg ikke noe

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: lykkepillen

Reagerte dere på den?

Høres ut som en dårlig batch/produksjonsnummer eller lokal forurensning. Tviler på at du og samboer har samme genetiske "preferanser" som gjør at dere begge to reagerer like ille og på samme måte på innholdsstoffene i vaksinen.

Rart at ingen andre som fikk fra samme flaske ble dårlige da..
Men jeg kom til å tenke på.. Kanskje det har med blodtypen å gjøre...

ORIGINAL: Gary Barlow

Kunne ikke bruke armen på en uke, men ellers kjente jeg ikke noe

Jeg fikk vondt i armen og skikkelig frysninger/muskelverk dagen etter. Rett etter vaksinasjonen ble jeg litt nummen i tunga, men ga seg etter kort tid.

Jenta mi ble litt små forkjølt 2 dager etter. ( kan være vanlig forkjølelse)

Back
Topp