dere som har tatt slankeoperasjon

stinel

Glad i forumet
fikk dere masse henge hud?? sånn at dt nesten ikke så ut som du hadde gått ned lissom?? el ikke kunne gå i no særlig trange klær??

Kommer jo an på så mye:

-alder ved operasjonen
-hvor stor grad av overvekt
-gener

Om man ikke skal ned mer enn 30-40 kg får man som regel ikke mengder med hud nei. Om det er mer og mye, så kan det fort bli endel. Jeg har masse hud. Og enda en god del overvekt enda jeg har gått ned 55 kg. 

ok, får man dekt til å fjærne hud ??

Har en del kan en trygt si, men prøver å dritte i det
Jeg har det jeg kaller 2 heng en over navelen og en under navelen. Det under navelen prøver jeg å skjulle i buksa det over er være for den får jeg så og si ikke skjult så sandt jeg ikke bruker noen blusser som er litt store
Men jeg går i trange gensere/ topper siden jeg er jo tynnere en før operasjonen

stinel skrev:

Kommer helt an på hvor mye og hvor stort problem det er. 

overvektig hele mitt liv. høyeste bmi 45, ved operasjon 40(115 kg). alder 23. mor, far, mormor, farmor alle sykelige overvektig(mormor tok slankeoperasjon i -75). Gjorde det selv privat og betalte 75 000 gjennom lasikreiser.

stinel skrev:

jeg har fått beskjed at jeg får dekt det
men som Lamambie sier det har mye med hvor mye en har gått ned og hvor mye heng det blir

ok, takk for svar :D

bondekone skrev:

stinel skrev:

jeg har fått beskjed at jeg får dekt det
men som Lamambie sier det har mye med hvor mye en har gått ned og hvor mye heng det blir

og viss en er tildels ung, så trekker huden seg sammen til en viss grad :)  og det kan jo fort ta ett par år :)     lykke til :)

overså spørsmålet ditt og så bare labambie sitt :P sorry. min fastlege mener absolutt jeg får dekt mageplastikken min. vi skal søke til sommeren.

Back
Topp