Dere som har tatt NIPT test

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Hvor lang tid tok det føre dere fikk svar? Fikk dere svar på mail?

Vi tok test hos Barnmorskehuset i Gøteborg. Der får man en telefon hvis resultatet viser høy sannsynlighet for noe, eller om det er for lite DNA i blodet til å gi et resultat(da får man tilbud om ny test). Viser resultatet lav sannsynlighet får man e-post. Vi fikk heldigvis e-post bare 8 dager etter :Heartbigred

Vi tok test hos Barnmorskehuset i Gøteborg. Der får man en telefon hvis resultatet viser høy sannsynlighet for noe, eller om det er for lite DNA i blodet til å gi et resultat(da får man tilbud om ny test). Viser resultatet lav sannsynlighet får man e-post. Vi fikk heldigvis e-post bare 8 dager etter :Heartbigred
Takk for svaret:Heartred Det var 8 dager i dag, men ikke hørt noe enda. Blir jammen sliten av å vente på slike svar.

Takk for svaret:Heartred Det var 8 dager i dag, men ikke hørt noe enda. Blir jammen sliten av å vente på slike svar.
Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg sjekket mailen HELE tiden! Vår Mail kom på søppelpost, så husk å sjekke der også :)

Hvor lang tid tok det føre dere fikk svar? Fikk dere svar på mail?
Jeg tok i København (Ultralyd-klinikken), da skulle vi få svar senest innen 9 dager (tror) jeg :P Vi ble oppringt slik at vi fikk full gjennomgang av resultatene, og kunne stille spørsmål over telefon, i tillegg til at vi fikk alt skriftlig på mail :)

Jeg tok i København (Ultralyd-klinikken), da skulle vi få svar senest innen 9 dager (tror) jeg :p Vi ble oppringt slik at vi fikk full gjennomgang av resultatene, og kunne stille spørsmål over telefon, i tillegg til at vi fikk alt skriftlig på mail :)
Høres veldig profesjonelt ut, og det er bra :) vi var i Karlstad, men håper på svar i løpet av uken. Sto inntil 10 dager, og vi har fått at de har mottatt prøvene.

Back
Topp