Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svaret Det var 8 dager i dag, men ikke hørt noe enda. Blir jammen sliten av å vente på slike svar.Vi tok test hos Barnmorskehuset i Gøteborg. Der får man en telefon hvis resultatet viser høy sannsynlighet for noe, eller om det er for lite DNA i blodet til å gi et resultat(da får man tilbud om ny test). Viser resultatet lav sannsynlighet får man e-post. Vi fikk heldigvis e-post bare 8 dager etter
Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg sjekket mailen HELE tiden! Vår Mail kom på søppelpost, så husk å sjekke der ogsåTakk for svaret Det var 8 dager i dag, men ikke hørt noe enda. Blir jammen sliten av å vente på slike svar.
Jeg tok i København (Ultralyd-klinikken), da skulle vi få svar senest innen 9 dager (tror) jeg Vi ble oppringt slik at vi fikk full gjennomgang av resultatene, og kunne stille spørsmål over telefon, i tillegg til at vi fikk alt skriftlig på mailHvor lang tid tok det føre dere fikk svar? Fikk dere svar på mail?
Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg sjekket mailen HELE tiden! Vår Mail kom på søppelpost, så husk å sjekke der også
Da må jeg holde oversikten i søppelpost også Takk for tipset.Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg sjekket mailen HELE tiden! Vår Mail kom på søppelpost, så husk å sjekke der også
Høres veldig profesjonelt ut, og det er bra vi var i Karlstad, men håper på svar i løpet av uken. Sto inntil 10 dager, og vi har fått at de har mottatt prøvene.Jeg tok i København (Ultralyd-klinikken), da skulle vi få svar senest innen 9 dager (tror) jeg Vi ble oppringt slik at vi fikk full gjennomgang av resultatene, og kunne stille spørsmål over telefon, i tillegg til at vi fikk alt skriftlig på mail