Dere som har tatt ks! :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
Hvor lenge fikk dere beskjed om å vente med å bli gravid igjen?

De sa til meg at jeg burde vente ca et år,men i alle fall 6 mnd. Stemmer dette?[:)]

har hørt det samme selv også men vet ikke helt hvordan det er, det bruker jo 1 år før det er helt grodd sammen sa de til meg.. det er jo 7 lag dem går gjennom..

ORIGINAL: sofiesmamma

har hørt det samme selv også men vet ikke helt hvordan det er, det bruker jo 1 år før det er helt grodd sammen sa de til meg.. det er jo 7 lag dem går gjennom..

7 lag? ehhh[&o] men hvis jeg hadde blitt gravid nå,eller om en eller to måneder,så går det vel fint?[:)]
Snuppa er 9 mnd.

ORIGINAL: Godhjerta.

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

Hvor lenge fikk dere beskjed om å vente med å bli gravid igjen?

De sa til meg at jeg burde vente ca et år,men i alle fall 6 mnd. Stemmer dette?[:)]

Det sa legen til meg også, men endret det til litt minst ett år, pga mine komplikasjoner og sykdom.
Så jeg tror det er ganske standard.

oki[:)] Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner eller sykdom,så håper det går fint. Eneste jeg er litt "redd" for er at det skal strekke og gjøre vondt i snittet,men det kommer vel det til å gjøre uansett?

Jeg fikk ikke beskjed om noe som helst jeg.. Litt merkelig egentlig. Men jeg har jo lest endel om det på nett, så viste om det [:)]

Fikk aldri noe beskjed om å vente med å bli gravid igjen. men nå ble jeg gravid 1 år og 4 mnd etter ks

Jeg fikk beskjed om at det ofte kan oppstå komplikasjoner ved ks- snitt som er yngre enn 1,5 år. Så man burde vente vel et år før man starter på nytt igjen!!

ORIGINAL: thealita

Det sa de ingenting om. 

Har ikke fått noe beskjed om å vente.

Jeg spurte fordi vi vil ha to tette. Fikk til svar at det ikke er noen tidsbegrensning, kunne bli gravid når jeg ville/ fikk det til[8D] Er prøvere, snuppa er snart 10 mnd.

Ett år fikk jeg beskjed om...

Fikk ikke beskjed om noe. Spurte og fikk til svar ingen tidsbegrensing.

Back
Topp