Dere som har tatt keisersnitt

Kokkemamma

Andre møte med forumet
Noen av dere som er "følelsesløse" mellom navlen og snittet?
3 uker siden keisersnittet mitt, og virker som det har grodd ganske bra. Men syns det er helt forferdelig å være borti magen nå. Nesten litt samme følelse som når en bedøvelse som holder på å gå ut.. Skikkelig nummen. Andre som har det likedan? :eek:

Jeg tok keisersnitt med førstemann og ja, jeg husker den følelsen. Det går over etterhvert:)

Ja, har og det! Må si at jeg hadde mitt første ks for 4år siden å før det andre snittet nå hadde jeg fortsatt noen dødpunkter. Er ikke alltid man får full følelse tilbake. Men det kjennes ikke SÅ sensitivt ut som det gjør nå rett etter ks.

Jeg har følelse, men det kjennes ut som om jeg har ett saftig blåmerke når jeg drar fingrene over...

Keisersnitt for tre år siden, hadde det også sånn. Det området blir mindre og mindre, men er fortsatt litt følsom noen steder på snittet og andre steder har jeg ikke følelse. Må nok regne med det, plager ikke meg.

Jeg har det også helt likt dom deg. 5 uker siden nå. En jordmor som også hadde ks fortalte at hun aldri fikk tilbake følelsen under såret og en cm nedover.

Hadde det etter første ks, men ikke denne gangen

Jeg hadde det i mange måneder etter snittet, og nå 8 år etter har jeg fortsatt ikke følelse i selve snittet, men det er ikke ubehagelig lenger.

Back
Topp