Dere som har tatt Fragmin inj væske før

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Dette er noe man stopper med når man er ferdig? Jeg skal egt ta det i 1 uke til, men magen min har virkelig ikke plass til flere stikk. Jeg har nå så mange «arr» under huden, at sprøytene går rett og slett ikke igjennom huden lenger... så dette er dag nr 2 jeg ikke tar de. (Jeg skal selvfølgelig gi beskjed til lege, som jeg skal til nå denne uka. Skal uansett bare gå på dem i 1 uke til). Men derfor jeg lurer. Når man er ferdig så skal man bare slutte på dem? Ikke ta noe annet når man slutter på det?
 
Har du ikke fått utskrevet noe annet fra legen så skal du nok ikke ta noe annet. Og fragmin stopper du bare med når du er ferdig! Du kan og stikke fragmin sprøytene i låret om det kan vere en løsning. :)
 
Har du ikke fått utskrevet noe annet fra legen så skal du nok ikke ta noe annet. Og fragmin stopper du bare med når du er ferdig! Du kan og stikke fragmin sprøytene i låret om det kan vere en løsning. :)
Ikke fått utskrevet noe annet nei. Men jeg tok kontakt med min tante jeg, som har gått på dette 4 ganger i alle sine svangerskap, altså ut hele svangerskapene. Så hun skal møte meg i morgen etter jobb for å vise meg hvordan jeg kan få satt de riktig. Jeg aner jo ikke om jeg har satt riktig heller, for ingen har vist meg hvordan jeg skal gjøre det. Hun er også helsefagarbeider så regner med hun kan dette uansett :p
 
Back
Topp