Dere som har tatt abort?

LilleBall

Forumet er livet
Hvordan hadde dere det i etter tid?

Angra dere eller følte dere lettelse?

Mener da ikke når dere var teen åringer, men vis dere har gjort det i voksen alder.

Jeg tok abort i november, jeg var veldig usikker og visste ikke helt hva jeg ville, bf var veldig klar på at det måtte bli abort... Vi er nettopp blitt kjærester og har små barn begge 2 og ikke bor vi sammen... Så etter en del samtaler med lege,jordmor, venninde og bf, kom jeg fram til abort!

Tenker en del på det ja, at jeg skulle hatt en baby i mai/juni, men jeg angrer ikke, ser jo at det var til det beste...

Jeg regnte meg som voksen da jeg var 20-22-23 eller hva jeg var.
Tatt abort to ganger.

Jeg følte enorm lettelse!
Gjør det enda!

angrer ikke!!
Det var den rette avgjørelsen jeg gjorde da, og det mener jeg enda..

ORIGINAL: Zera

angrer ikke!!

ORIGINAL: Hyssamaia!

var en lettelse. tenker ikke noe spess på det i ettertid

jeg angrer ikke, men så jvlig sårt at ikke samboern var klar da..det var nok det som såra meg mest at ikke han ville ha unge.

ORIGINAL: Zera

angrer ikke!!

Jeg var sengeliggende i flere dager etterpå pga smerter.
Selvsagt angret jeg, men ingenting å gjøre med det nå. Er litt rart at jeg har kunnet at en unge på 4 år ja.

Jeg tok abort på 25 års dagen min (også en måte å feire bursdag på liksom...) Jeg følte meg letta over å gjøre det.. Å har ikke angra på det i ettetid, selv om jeg lurer litt innimellom på kjønn og hvordan barnet ville vært i personlighet...

tok abort for nesten 2 år sia.. eksen min som betydde veldig mye for meg. det ble slutt å jeg tok abort.. å han døde nå i vinter.. så nå vet jeg ikke om jeg gjorde det rette eller ei[:o]

ORIGINAL: Hyssamaia!

var en lettelse. tenker ikke noe spess på det i ettertid

jeg tok abort 3mnd før jeg ble gravid med Linus, og jeg angrer ingenting. Kan væære fordi jeg har Linus nå og vet at han ikke hadde vært her dersom jeg ikke hadde tatt abort[:)]

jeg angrer ikke, var det rette.

men jeg har blitt ekstremt mer følsom, gråter for ingenting...

Jeg tok abort for 1.5 år siden. Jeg var skikkelig deprimert da jeg oppdaget at vi hadde bommet så utrolig. Det funket ikke å være gravid da av mange årsaker som jeg synes var helt legitime. Jeg har aldri angret en dag. Det tror det kan være veldig tungt om du ikke er 110 % sikker før du gjør det. Legger til at jeg var 24 på tidspunktet.

Back
Topp