Dere som har tatovering

Guri Malla

Forelsket i forumet
Kan noen anbefale meg et sted å ta tatovering i Oslo, Follo eller evnt ut mot Drammen? Vil gå til noen som er dyktige og som tegner til deg og forstår hva jeg vil ha!

Hvor stor vil du ha og hva? Jeg følger med på denne :-)

Har to fra Oslo Body Art, men det er små tekst-tatoveringer :-) Har en litt større en fra Leading Light i Sandvika som jeg er veldig fornøyd med :-)

Var på leading light i Drammen. Han der var fantastisk hvertfall :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Romerike tattoo på Jessheim har jeg tatt alle mine 20-30 min fra Oslo (bruk Synnøve eller Johnny Robin) men hvis du skal ta portrett, ikke tvil, gå på Attitude i Oslo hos Electric Linda :) hu har lang venteliste, så må booke time! Hu er helt sykt flink!

Hørt mye bra om lucky7, spesielt Pero.

Spørs litt på hva slags motiv du skal ha.

Jeg syns det var vanskelig å finne i oslo faktisk, og endte opp med å ikke tatovere meg .. De har sikkert noe bra men jeg fant ikke de :p
Selv har jeg tatovert meg på Lillehammer , og er storfornøyd ! :) forklarte til tatovøren hva jeg ville ha, ganske enkelt, og han laget et helt fantastisk motiv som nå er på leggen min :) slenger ved et bilde :D
Var hos Redneck tattoo :)
ImageUploadedByBV Forum1392064765.432037.jpg

Lucky 7, Øvre Slottsgate :) Er en avdeling til i sentrum, men den vet jeg ikke om er like bra, har ikke sett noe derfra...

Pero! Rådyktig, hører på deg, og finner ut hva som passer. Har fler fra han da han jobbet i ski!

Jeg tok min hos Birdie når han hadde studio i askim, men vet han holder til i ski nå (stay true tatto). Han er meget dyktig. Søk opp Birdie tatto på google så kommer det opp masse om han ;)

Takk for svar alle sammen!! Jeg vil ta en til minne om sønnen min som døde i 2011, derfor er det så utrolig viktig for meg å komme til en som er dyktig og som lytter etter hva jeg vil ha... Tror jeg hører med både Lucky 7 og elektric Linda, så får jeg se hvem det blir til slutt :)

Leading Light i Drammen, er knallfornøyd med min, og tror de 3 andre som var med er like fornøyde :)

Back
Topp