Dere som har store barn

*Meya*

Forumet er livet
Altså, sånn 10 år +

Hvordan har dere reagert når de har feks fått mens og sånn...

Jeg fikk panikk. Fordi jeg fikk vite det pr telefon, på vei hjem fra jobb.

Har lovet gubben allerede at jeg ikke skal reagere sånn neste gang [8D]

Hehe, bare nysgjerrig, men hvorfor panikk? Du visste vel at hun kom til å få mensen en eller annen gang? [8D]

Joda, visste jo det. Men... Phffff... Det er skummelt. Lille jenta mi blir voksen...

Panikk..? Det er vel ingenting å få panikk for..? Det er jo ikke akkurat noe sjokk at det kommer [;)]

jeg også har tenkt mye på det der hvordan vil jeg reagere når vesle jenta her får det[&:]
mange sier det ikke er noe å få panikk av,men som sagt alle unger reagerer forskjellig på å få det. Så dermed så blir det litt usikkerhet med det føler jeg

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Hehehe...nøyaktig hvordan var det egentlig du reagerte? [8D]

Lurer jeg også på! Ser for meg *Meya* i bilen, helt i panikk. Kjørte du av veien?

ORIGINAL: Lykkeliky

Lurer jeg også på! Ser for meg *Meya* i bilen, helt i panikk. Kjørte du av veien?

Sto på busstoppet, og hun nevnte det i forbifarten i telefon. Måtte få gubben til å ta over telefon, for jeg begynte å grine og le samtidig..

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Lykkeliky

Sto på busstoppet, og hun nevnte det i forbifarten i telefon. Måtte få gubben til å ta over telefon, for jeg begynte å grine og le samtidig..

Her har snuppa nettopp fått sin første, og det ble behørig feiret med shoppingtur med mor....
Hun syns jo selv at det er flaue greier, men jeg fikk aller nådigst lov til å viske det til pappan[;)]

Selv fikk jeg min første i samme alder, så det var ikke så uventa akkurat..[:)]

Vi hadde snakket såpass mye om det på forhånd at det var veldig naturlig... Men klart, det skremmer meg jo at kroppen hennes faktisk er klar for å få baby, men det er hun uansett alt for fornuftig til. 

Back
Topp