[Hildemor]
Elsker forumet
Hvor mye har dere fått i støtte for våren?og hvor mye tilsvarer det i første utbetaling og pr mnd?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rodstilk
23 000. 8867 i mnd. [:)]
ORIGINAL: LittleJ.
fikk nå 12 tusen. og får 6 tusen ca i mnd [>:]
ORIGINAL: Marlu
Får helt ordninært lån/stipend (100% studiebelastning) Fikk ca 17 000 nå i januar og får ca 6000 de andre månedene.
Hvis du skal ha forsørgerstipend må du sende inn dokumentasjon på at du har barn (fødselsattest f.eks) og dokumentasjon på hva samboer/mannen din tjener. Du legger det inn der det står "vedlegg til søknad"
ORIGINAL: HildoDildo
Det er vel ca det jeg har fått innvilget og.
ORIGINAL: mamma09og10
Jeg også[&:]
Har dere 100% studiebelastning? Isåfall skulle det første beløpet (januarutbetalingen) vært høyere.
Hvis ikke, så har dere nok fått ekstra stønader utover ordinært lån/stipend- eller så hadde dere ikke fått 6000 i mnd.
ORIGINAL: mamma09og10
Jeg også[&:]
Har dere 100% studiebelastning? Isåfall skulle det første beløpet (januarutbetalingen) vært høyere.
Hvis ikke, så har dere nok fått ekstra stønader utover ordinært lån/stipend- eller så hadde dere ikke fått 6000 i mnd.
100% ja. Men ser ut som det er fordi jeg ikke har sendt inn fødselsattest på jentene..Fikk mer da jeg gikk på skolen og bare hadde ei liksom...
Ok, da er det mer som ikke stemmer for din del. For selv uten forsørgerstipend så skal du ha ca 17 000 i januar.
Jeg er innvilget 44 500 for vårsemeesteret, og det er uten noe ekstra- helt ordninært.
ORIGINAL: Dollface
jeg får redusert pga mannens inntekt.. husker ikke hva jeg fikk i august, eller hva jeg får denne mnd - har ikke betalt semesteravgift ennå.. men får litt under 7000 i mnd.
ORIGINAL: Dollface
jeg får redusert pga mannens inntekt.. husker ikke hva jeg fikk i august, eller hva jeg får denne mnd - har ikke betalt semesteravgift ennå.. men får litt under 7000 i mnd.
Hvor mye har han i mnd da? om jeg kan spør[:)]