Dere som har spottet litt..

*muffmuffkaka*

Elsker forumet
Gjør dere det fortsatt? Ser alt ut til å gå bra likevel?

I dag morges kom det bittelitt lyselysebrun utflod på papiret når jeg tørker meg.. Kommer ikke nå, men puttet en tampong inn og ut igjen for å se om det var mer der inne. Kom litt lyyyyysebrunt på den ene siden, men som ikke avga farge når jeg tørker det på papiret (beklager litt nasty detaljer her) pga min opplevelse med MA i september har jeg selvfølgelig angst for at dette er slutten :( blir lange 13 dager til ultralyden, hvis ikke jeg begynner å blø før den tid...

Uff :( får håpe det er en helt uskyldig blødning/spotting... krysse fingrene for deg :)
Sist svangerskap hadde jeg ingen blødninger, har ikke sett til noe blødninger denne gangen heller... håper det ikke kommer :)

Jeg hadde ingenting med forrige, mens jeg spottet litt med første. Men da husker jeg ikke om det kanskje var pga sex. Både denne gang og forrige gang droppet/dropper jeg sex de 12 første ukene, nettopp pga unødvendig bekymring hvis jeg skulle begynne å spottet/blø..

Jeg begynner å spotte til samme tidspunkt hver gang! Kommer torsdagsmorgen å varer til lørdag! Kommer ikke så mye, trenger ikke å bruke innlegg heller! Spent på om det kommer til samme tid denne uka å! Har litt symptomer, så håper alt er bra! Skal på ul på lørdagen! :) håper det er noe der fremdeles!

Jeg spottet 3-4 dager, men har gitt seg nå heldigvis. Tror du ikke trenger å bekymre deg, men blir sikkert godt å komme på UL.

Har ikke kommet noe siden i morges, og i dag har jeg kastet opp alt (det lille) jeg har prøvd å spise. Håper jo det er et godt tegn.. 22.desember er fryktelig lenge til!!

Isj... oppkast også? Men er vel "positivt" ja!
22.12 går fort.. ikke bekymre ddg for mye over noe som ikke er konkret :)
Det ordner seg helt sikkert :)

Ja, eller brekninger og oppkast utløst av at jeg prøver å spise selv om matlysten en på minussiden. Slik var jeg med begge mine fullgåtte svangerskap de 17 (jenta)og 21(gutten) første ukene.. var ikke helt slik de 9 ukene før MA sist, bare småuggen og mirgenkvalme noen dagen.. vil bare legge meg og sove de 2 neste ukene!

Back
Topp