Dere som har små barn?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
De er jo ikke så forsiktige alltid. I stad når jeg skifta bleie på han kom han borti magen med beinet og, vil ikke si det var spark for det var ikke hardt. Og kjente det var ømt når han streifa, det kan ikke skade å komme litt borti sånn? Det er ikke alt som er lett å unngå med små. Er 7 uker nå.

Det tror jeg ikke gjør noen ting. Det lille nurket på 1cm ligger så godt beskytta at slag mot magen er ikke farlig på mange uker enda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det tror jeg ikke gjør noen ting. Det lille nurket på 1cm ligger så godt beskytta at slag mot magen er ikke farlig på mange uker enda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det håper jeg ikke! Det var jo ikke akkurat hardt heller..

2 åringen min har både trampa og sparka magen min ( han sparka ikke md vilje da) og dette var ganske hardt... håper ikke det skadet den lille... tror ikke det det er jo trossalt så lite enda gjemt langt inni magen enda :) dem sier jo så lenge man ikke får vondt selv vil ikke fosteret merke noe.... å nå er det jo bare et lite embyrio enda.

Mine to gutter turner oppå meg og magen når jeg ligger på sofaen. Men jeg prøver å unngå spark og albuer i magen. Da jeg var gravid sist turnet toåringen min på magen min mesteparten av svangerskapet, og det gikk bra. Har ligget en del på sofaen i svangerskapene mine. Prøver alt jeg kan å unngå å bli sparket i magen fra stellebordet.

Jeg har en hund på 50 kilo som lå veldig mye på magen min forrige gang, og det gikk fint:) De ligger der veldig godt beskyttet, så tror ikke noen spark og noen albuer fra vesle gutt gjør noe:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Her sparka turboen min på 2 år meg hardt i magen på stellebordet i går. Det var ikke godt, men tror nok det går bra når det enda er såpass lite.

Nå gjelder det bare å få mer kontroll på rakkerungen før magen blir større... :P :P

Sent from my iPhone using BV Forum

livmora er fremdeles godt beskytta nedi bekkenet (på størrelse med en appelsin)
Og forresten når vi blir større, er fosteret fremdeles godt beskytta. Slaget skal være ganske hardt for å gjøre skade. men uansett er det ikke noe fare nå for livmora har ikke vokst opp i magen enda ;)

De er jo ikke så forsiktige alltid. I stad når jeg skifta bleie på han kom han borti magen med beinet og, vil ikke si det var spark for det var ikke hardt. Og kjente det var ømt når han streifa, det kan ikke skade å komme litt borti sånn? Det er ikke alt som er lett å unngå med små. Er 7 uker nå.
Her har hun sparka flere ganger, selvfølgelig ikke med vilje da vi svømte i basseng. Så bankende hjerte etter det å fosteret er jo så godt beskyttet inni der . Det har jo ikke kommet over skambeinet heller

Hei Jeg har ei snuppe på 2,5 år. Hu herjer borti magen rett som det er (eller puppene) begge deler er ganske ubehagelig faktisk, men tror embryoet er veldig lite og godt beskyttet enda, tror ikke du skal være redd for at det kan ha skade mageboeren din <3 Hilsen fra mamma og termin 17 februan 2015 <3

De sier vel at man ikke skal drive med feks fotball osv etter 3 mnd, syns jeg har lest det en plass. Pga ballen kan treffe magen. Tror nok ikke at et lite spark fra ungen din gjør skade på fosteret. Min sønn er veldig fæl å sparke om morningene på stellebordet.... Så etterhvert må jeg sikkert flytte meg på siden av stellebordet :p

Min på 1år setter seg på magen min, men eg vil ikke ta det i fra han :) ikke enda:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp