Dere som har skolebarn...

Nei, han går selv fram og tilbake til bussen :)
Går i første klasse :)
 
Han kjøres, leveres og hentes på sfo.
 
Vi har følgegruppe til skolen, også går dem alene hjem igjen :)
 
De går til bussen somregel selv, men følger de om de vil det:) tar 3 min å gå :)
 
Næh. Hun får gå til bussen selv. Kan hente henne ved innkjørselen når skolen slutter da.. Bare for å være sikker på at bussen stopper.
 
Nei hu går selv, eller hender vi går sammen med henne om lillebror er våken, har spist og jeg i det minste har rukket å hvert innom badet.
 
Nei, han bruker fra sin far (det han drar til skolen fra) under fem minutter på å gå inne på et bilfritt område. Mellom han og skolen bor også åtte andre i klassen, en av de i samme oppgang.
 
Hun følges hver dag. Går i 1 klasse, så synes hun er for lita til å gå alene, spesielt siden hun må krysse en vei hvor det kjører masse tungtransport.
 
Hun følges over hovedveien som er rett nedenfor oss, pg da følger jeg like gjerne ett stykke til, også går hun det siste lille stykket alene. Hovedveien her nede er egentlig en ganske liten vei, men den er så uoversiktlig pga. biler som parkerer langs veien (helt inntill utkjørselen) at vi må midt ut i veien før vi ser noe.

Hjem igjen får hun gå alene hele veien, for da er veien helt oversiktelig, siden bilene er parkert på motsatt side.
 
Han går selv sammen med en liten gruppe. Fulgte ut andre klasse og har på den måten klart å stoppe noen episoder med tull og mobbing (ikke guttene jeg gikk med som mobbet noen, men andre vi møtte på veien) :).
 
Hu går til og fra selv.
 
Back
Topp