Dere som har Simo Kombivogn... *bilder?*

Nullenusken

Forumet er livet
Dere som har Simo Kombivogn, har dere Soft Line på vognen?
Kan jeg i så fall få se bilder?
Jeg er veldig usikker på om jeg skal beholde den originale fargen, eller om jeg skal tilføre softline...

Skal ha denne vognen, og venter gutt:

Hadde bare svart kan til småen. Men til snuppa fikk vi en rosa kant i gave[:)]

Jeg har softline, og det er kjempegreit for da bare tar du det av og vasker det når det blir skittent[;)]

Synes det var veldig greit nå på sportsdelen, så blir den mykere å sitte i også. Samtidig så holder den seg finere[:)]

Jeg har Simo Softline i emmaljunga´en, siden den er hvit, og trekket bare kan taes av og vaskes :) Jeg er en sølekopp, og regner med at poden slekter på morra si ;)

Jeg hadde den vognen til snuppa og skal bruke den nå også.

Da snuppa ble født var jeg ikke klar over at de hadde softline (hadde de forresten det i 2006?) så da hadde jeg det ikke.

Denne gangen skal jeg kjøpe inn til bagdelen, sportsdelen, tepper og alt de har[8D]
Tillater meg å bruke litt penger på det, siden jeg ikke trenger å bruke penger på vogn[:)][;)]

nei det har jeg ikke.. har mønster på kanten og kalesja originalt.. [:)]

ORIGINAL: Snorkmaiden

Jeg har Simo Softline i emmaljunga´en, siden den er hvit, og trekket bare kan taes av og vaskes :) Jeg er en sølekopp, og regner med at poden slekter på morra si ;)

hvilen emmaljungavogn er dette? og brukte du softline trekket som tilhører simo duo vogna eller kombivogna? veldig fin vogn å fint trekk du hadde[:D]

Jeg synes ikke det er så fint da, men hadde det på sportsdelen. Der var det genialt for da spiste hun i vogna og sånt. Hadde ikke det samme behovet i bagen.

jeg hadde svart vogn men grå aktiv softline, var veldig fornøyd...

ORIGINAL: LilleSpira

Jeg hadde den vognen til snuppa og skal bruke den nå også.

Da snuppa ble født var jeg ikke klar over at de hadde softline (hadde de forresten det i 2006?) så da hadde jeg det ikke.

Denne gangen skal jeg kjøpe inn til bagdelen, sportsdelen, tepper og alt de har[8D]
Tillater meg å bruke litt penger på det, siden jeg ikke trenger å bruke penger på vogn[:)][;)]

hihi... sånn tenker jeg og til nestemann.. da skal skal vogna pimpes [:D][:D]

Både til storebror og nå til lillebror har jeg sånn pute til sportsvogna..
Syntes det var bedre enn bagkant.. For da bevarer jeg litt mer av vogna..

Jeg har blå, skal se om jeg får listet meg inn å tatt bilde av vogna[:)]

Ikke bry deg om rotet oppi vogna da[8D]

Absolutt knallfint med softline! Hmm...
Må gruble litt... Det kan heldigvis settes på etterhvert også om jeg bestemmer meg for det!
MÅ ikke kjøpes før fødsel!

den emmalunga vognen ser ut som edge på hjula

Jeg hadde kun softline til sportsdelen.
Veldig greit å bruke da det ikke slites direkte på trekke i vognen med et barn som spiser og har sølete sko[:)]
Kjøpte softline med samme mønster og farge som inni kalesjen slik at det matchet. Kjempe fint[:)]

hvilen emmaljungavogn er dette? og brukte du softline trekket som tilhører simo duo vogna eller kombivogna? veldig fin vogn å fint trekk du hadde

Dette er en emmaljunga mondial duo combi, og softline trekket er til simo duo :)

Du er en sølekopp og da har du kjøpt hvit vogn?

Jaaaaaa... *prøver og unskylde meg med at den er i "skinn"*

Back
Topp