Dere som har silikon..

M3rl0t

Elsker forumet
Var dette noe dere diskuterte og fortalte med/til familie og venner, eller var det noe dere bare gjorde uten å si så mye om det??

Jg har ikke silikon, men jeg skal ta når jeg er ferdig med barn. Jeg skal ta både løft og legge inn implantater. Kommer nok ikke til å verken diskutere eller fortelle noe til familien min, det er jo min kropp og min avgjørelse. Jeg har sagt det til både mamma og søster da, men kommer ikke til å fortelle det til noen andre :)

Sa det ikke til noen, ingen som har sett det enda heller, men har ikke vist meg så mye i bikini enda da. Da vil de vel kanskje se det :-P

Naboen kommenterte her for litt siden, gikk uten bh og hun sa; du har da ikke så små pupper, de er dødsfine!! og hun hater silikon :-P Hun har altså ikke lagt merke til at jeg faktisk har det, hehe.

Jeg diskuterte det ikke med noen, for det var jo mitt valg.
Samboeren min ville ikke at jeg skulle, men når jeg kom hjem var han i skyene.
La ikke skjul på det til familie og venner, for de hadde jo uansett sett det etterpå, så like så greit at de visste at jeg skulle det.

Jeg tenker jo litt i de baner at det er jo min kropp, og det er da kun sambo og jeg som har noe med det i grunn.. Har ikke sagt det til noen utenom mine nærmeste venninner liksom, og operasjonen er på mandag!

Har fortalt det til mange, veldig mange, og jungeltelegrafen var godt igang, selv før jeg opererte, så nå tror jeg at alle som kjenner meg vet at jeg har operert. Og det er helt i orden. 

Jeg sendte melding til mamma og fortalte det da det var gjort, ellers er det ingen i familien som vet noe. Jeg har gjort det for min egen del, og ser ikke noen grunn til at de skal bli informert om det. :)

det er rart det at noen føler at de trenger å vite om noen har noe i puppene eller ei.. hehe er det samme med amming, alle må liksom vite om man ammer eller ikke..

neste blir vell å informere naboen om at mensen er kommet?

DenicaD skrev:

det er rart det at noen føler at de trenger å vite om noen har noe i puppene eller ei.. hehe er det samme med amming, alle må liksom vite om man ammer eller ikke..

neste blir vell å informere naboen om at mensen er kommet?

Ja, nettopp! Dette er jo en veldig personlig sak...

Back
Topp