Dere som har silikon/hatt brystoperasjon * oppdatert

ORIGINAL: Regan

Hmmm... Jaja, festen må jeg gå på om jeg så må komme i rullestol. Det er viktig jeg drar der. Det blir ikke hæla i taket fest.

Jeg håper jeg ikke blir heeelt hjelpesløs for jeg har jo ungene etc...


Du kan absolutt ikke løfte ungene de første 14 dagene. Jeg kan ikke engang ha snuppa i fanget ennå, og det er 13 dager siden operasjonen. Du blir helt hjelpesløs, du kan ikke gjøre noe!
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Glow

løft og eller kun innlegg?


Det vet de ikke før jeg ligger der og de har prøvd ett innlegg inni, men hun håpet jo at jeg slapp løft[:)] Mest sannsynlig slapp jeg, men det var endel heng, så de måtte se...

okei.. jeg tok løft(+implantat) for omtrent en mnd siden og jeg ser enda for meg at stingene skal sprette opp og silikonen sprute ut hver gang jeg reiser meg, så jeg hadde nok ikke turt å reist ut så tidlig etter operasjonen dessuten var smertene ganske intense den første uken, i tillegg er det jo risiko for kapsel dannelse.. men men du finner vel uttav hva du orker selv:) masse lykke til:)
 
ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: Regan

Hmmm... Jaja, festen må jeg gå på om jeg så må komme i rullestol. Det er viktig jeg drar der. Det blir ikke hæla i taket fest.

Jeg håper jeg ikke blir heeelt hjelpesløs for jeg har jo ungene etc...


Du kan absolutt ikke løfte ungene de første 14 dagene. Jeg kan ikke engang ha snuppa i fanget ennå, og det er 13 dager siden operasjonen. Du blir helt hjelpesløs, du kan ikke gjøre noe!


Er ikke det litt individuelt...? Eller...?
Satser på at jeg ikke blir SÅ hjelpesløs...

Alt går![:)]
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Pinata

hmmm spørs om du er i form bare noen dager etter operasjonen... skal du ha foran ellr bak muskel?

Skal du ha bak muskel tror jeg du kan glemme festen [;)] Har selv tatt det å jeg har lagt bak muskelen... Å du er rimelig mørbanket etterpå.. å skal ta det helt med ro pga arret osv... å i hvertfall ikke drikke alkohol!

Ville tatt en prat med legen som skal utføre dette på deg..så du er sikker på at du ikke gjør noe for tidlig [;)]

Lykke masse til!!!


Vel anbefaler deg å være forsiktig.. er ikke no srlig om arret sprekker opp å du får betendlser å dritt.. infeksjoner.....
Å tar du bak muskelen får du ikke beveget armene dine over huet en gang... så som sagt ville jeg ikke vært for sikker på å klare å dra... er mye som skjer med kroppen etter en slik operasjon...

Men det er jo ditt valg [;)] lykke til!

Åjoda, festen kan jeg ikke gå glipp av...[;)]

Skal legge bak muskelen.
Satser på å ta ut drenet dagen før festen da[:)]
 
Kan du ikkje ta operasjonen etter festen da siden den er så viktig? Er jo veldig viktig å slappe av etter en slik operasjon!
 
ORIGINAL: Torben sin mamma

Kan du ikkje ta operasjonen etter festen da siden den er så viktig? Er jo veldig viktig å slappe av etter en slik operasjon!


Vil ta de fort som faen jeg egentlig![:-][8D]
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Torben sin mamma

Kan du ikkje ta operasjonen etter festen da siden den er så viktig? Er jo veldig viktig å slappe av etter en slik operasjon!


Vil ta de fort som faen jeg egentlig![:-][8D]

vet ikke hvor du bor jeg men på aviva helseklinikk i oslo tok det under en uke fra jeg ringte å bestillte time til konsultasjon til operasjonen var gjennomført.. just as you know..
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Torben sin mamma

Kan du ikkje ta operasjonen etter festen da siden den er så viktig? Er jo veldig viktig å slappe av etter en slik operasjon!


Vil ta de fort som faen jeg egentlig![:-][8D]


hehe ja det skjønner eg godt!! Men er jo bare 4 dager da! [;)] eg ville ha venta til etter festen eller droppa festen[8D]
 
ORIGINAL: Glow

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Torben sin mamma

Kan du ikkje ta operasjonen etter festen da siden den er så viktig? Er jo veldig viktig å slappe av etter en slik operasjon!


Vil ta de fort som faen jeg egentlig![:-][8D]

vet ikke hvor du bor jeg men på aviva helseklinikk i oslo tok det under en uke fra jeg ringte å bestillte time til konsultasjon til operasjonen var gjennomført.. just as you know..


Jeg bor i Haugesund og kunne få time tidligst 29. juni nå... Måtte slutte med p-pillene 2 uker før operasjon så det kunne ikke blitt før.
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: Regan

Hmmm... Jaja, festen må jeg gå på om jeg så må komme i rullestol. Det er viktig jeg drar der. Det blir ikke hæla i taket fest.

Jeg håper jeg ikke blir heeelt hjelpesløs for jeg har jo ungene etc...


Du kan absolutt ikke løfte ungene de første 14 dagene. Jeg kan ikke engang ha snuppa i fanget ennå, og det er 13 dager siden operasjonen. Du blir helt hjelpesløs, du kan ikke gjøre noe!


Er ikke det litt individuelt...? Eller...?
Satser på at jeg ikke blir SÅ hjelpesløs...

Alt går![:)]


Jeg tror det er veldig inviduelt[:)] Jeg tømte oppvaskmaskina samme kvelden som jeg kom hjem fra klinikken, vi var i parken og lekte med noen venninner og deres barn dagen etter og da gikk jeg 4 km hver vei!
Jeg la bak muskelen[:)] Men jeg visste ikke at jeg skulle ta det sååå med ro da[:)]
 
ORIGINAL: Linntendo

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: Regan

Hmmm... Jaja, festen må jeg gå på om jeg så må komme i rullestol. Det er viktig jeg drar der. Det blir ikke hæla i taket fest.

Jeg håper jeg ikke blir heeelt hjelpesløs for jeg har jo ungene etc...


Du kan absolutt ikke løfte ungene de første 14 dagene. Jeg kan ikke engang ha snuppa i fanget ennå, og det er 13 dager siden operasjonen. Du blir helt hjelpesløs, du kan ikke gjøre noe!


Er ikke det litt individuelt...? Eller...?
Satser på at jeg ikke blir SÅ hjelpesløs...

Alt går![:)]


Jeg tror det er veldig inviduelt[:)] Jeg tømte oppvaskmaskina samme kvelden som jeg kom hjem fra klinikken, vi var i parken og lekte med noen venninner og deres barn dagen etter og da gikk jeg 4 km hver vei!
Jeg la bak muskelen[:)] Men jeg visste ikke at jeg skulle ta det sååå med ro da[:)]


Tror det er individuelt ja... Jeg handla matvarer, tok meg av ungene, rydda og vaska og sånn etter keisersnittet (første dagen jeg kom hjem), hadde det helt fint!
Håper det blir sånn etter dette også[:)]
 
Tar opp denne tråden igjen. Jeg er nemlig litt i samme situasjon som Megan var den gang. Men jeg skal på med kjolen to uker etter operasjonen. Lurer veldig på hvordan det gikk med deg Megan? Evt andre som har lignende erfaring. Og, kjole med sports-bh, er vel neppe særlig heldig?

Takker for svar :)
 
Back
Topp