Dere som har silikon/hatt brystoperasjon * oppdatert

Regan

Forumet er livet
Ble dere skikkelig herja med? At det ble blått og rødt fra halsgrop og ned eller?
Håååååper jeg får operasjon snart, men skal på fest den 3 juli....såeh....[:-][8|]

Oppdatert!
Fått time 29 juni! En mnd tiiiil!! :D
Satser på at jeg er grei nok form til den tredje juli :)

Vi ble enige om 235 i hvert bryst, syns andre så litt for vulgært ut...

Da jeg tok av meg bhen sa hun "ja, så det er såpass jah...."
Hehe... Så de hang godt kan du si.
 
dutt
 
Det føltes ut som jeg var veldig herja med, men så ingenting[:)]
 
ORIGINAL: Linntendo

Det føltes ut som jeg var veldig herja med, men så ingenting[:)]


Ok bra... For kjolen min passer ikke sammen med blåmerker...

Hvor lang tid etter konsultasjon fikk du time?
 
var på konsultasjon 11 mai, og fikk time til operasjon 21 mai[:)]
 
samme som linntendo her.. føltes herja ut med men ingen blå merker [;)]
 
Jeg følte som jeg hadde kjempe melkespreng,hadde bare blåmerker under puppene og ned fra brystvorten(hadde brystreduksjon)og var litt hoven men gikk fort over[:)]
 
ORIGINAL: unemoren

Jeg følte som jeg hadde kjempe melkespreng,hadde bare blåmerker under puppene og ned fra brystvorten(hadde brystreduksjon)og var litt hoven men gikk fort over[:)]


var det veldigvondt? jeg har så lyst å ta reduksjon

Regan: håper du snart får time da:)
 
Det kjentes ut som alle ben fra skuldrene og ned til nederst i magen var knukket, men så ingenting. Var veldig stiv og øm, å det var vanskelig å komme seg opp av seng og sofa. Jeg hadde ikke klart å gå på fest før kansje 14 dager etterpå, men det er jo forskjellig hvordan man blir etterpå.
 
ORIGINAL: Rutla

ORIGINAL: unemoren

Jeg følte som jeg hadde kjempe melkespreng,hadde bare blåmerker under puppene og ned fra brystvorten(hadde brystreduksjon)og var litt hoven men gikk fort over[:)]


var det veldigvondt? jeg har så lyst å ta reduksjon

Regan: håper du snart får time da:)


Nei det var det ikke[:)]
 
Ingen blåmerker og følte meg ikke herja med. Var bare litt stiv og støl første par dagene pga at d ble lagt under muskel. Hadde time til konsultasjon 5. mai og ble operert 18. mai.
 
Dutt
 
ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Linntendo

Det føltes ut som jeg var veldig herja med, men så ingenting[:)]


Ok bra... For kjolen min passer ikke sammen med blåmerker...

Hvor lang tid etter konsultasjon fikk du time?


Hvis du tar blå øyenskygge, så matcher det. [:)]
 
hmmm spørs om du er i form bare noen dager etter operasjonen... skal du ha foran ellr bak muskel?

Skal du ha bak muskel tror jeg du kan glemme festen [;)] Har selv tatt det å jeg har lagt bak muskelen... Å du er rimelig mørbanket etterpå.. å skal ta det helt med ro pga arret osv... å i hvertfall ikke drikke alkohol!

Ville tatt en prat med legen som skal utføre dette på deg..så du er sikker på at du ikke gjør noe for tidlig [;)]

Lykke masse til!!!
 
ORIGINAL: Pinata

hmmm spørs om du er i form bare noen dager etter operasjonen... skal du ha foran ellr bak muskel?

Skal du ha bak muskel tror jeg du kan glemme festen [;)] Har selv tatt det å jeg har lagt bak muskelen... Å du er rimelig mørbanket etterpå.. å skal ta det helt med ro pga arret osv... å i hvertfall ikke drikke alkohol!

Ville tatt en prat med legen som skal utføre dette på deg..så du er sikker på at du ikke gjør noe for tidlig [;)]

Lykke masse til!!!


Åjoda, festen kan jeg ikke gå glipp av...[;)]

Skal legge bak muskelen.
Satser på å ta ut drenet dagen før festen da[:)]
 
ORIGINAL: Glow

løft og eller kun innlegg?


Det vet de ikke før jeg ligger der og de har prøvd ett innlegg inni, men hun håpet jo at jeg slapp løft[:)] Mest sannsynlig slapp jeg, men det var endel heng, så de måtte se...
 
Jeg opererte for 13 dager siden. Jeg har blåflekker over og under puppene ennå. Var på fest på lørdag, men satt da helt i ro hele kvelden og var edru.
Man skal ta det helt med ro de første 14 dagene, og det lønner seg å følge dette for å unngå senblødninger og andre komplikasjoner. (Man brenner over blodårer under operasjonen, og hvis man ikke tar det rolig kan disse årene begynne å blø igjen)

Jeg har forresten fått en infeksjon i det ene såret. De seloppløselige stingene ville ikke løse seg opp, så kroppen støter det fra seg. Og der har det blitt en infeksjon. Så nå må jeg gå med kompress med bakteriedrepende krem til over helgen. Har det ikke blitt bedre til mandag så må jeg tilbake til klinikken igjen.


Ser nå at du skal ha under muskelen. Da tror jeg nok ikke du er i form til å dra på festen nei. Under muskelen er det mest smertefulle, og du kommer mest sannsynlig til å være ganske så hjelpesløs den første uka.
 
Hmmm... Jaja, festen må jeg gå på om jeg så må komme i rullestol. Det er viktig jeg drar der. Det blir ikke hæla i taket fest.

Jeg håper jeg ikke blir heeelt hjelpesløs for jeg har jo ungene etc...
 
Back
Topp