Dere som har søsken i barnehagen

Mamela

Glad i forumet
Når fikk babyen være med å hente/levere?
Pappaen er jo hjemme nå, så da har en av oss vært hjemme med babyen mens den andre er i barnehagen. Men når han begynner å jobb igjen vil jeg jo gjerne at storebror skal få litt kortere dager. Er det for tidlig å ta med en 2 uker gammel baby i bhg?
Jeg jobber i samme barnehage, så når jeg tar med babyen dit, blir jeg nok "tvunget" inn på avdeling for å vise han fram. Jeg vil jo selvsagt at alle skal få se vidunderet vårt, men samtidig vil jeg jo skåne han for alle baseluskene i bhg.
 
Her var minsta med på barnehagelevering når hun var fem dager. Pappan er begynt å jobbe så da måtte det bli sånn.

Hun var med inn i gangen så noen av ungene fikk kikke , men var aldri ute av vognen og ble ikke rørt av noen. Så da tenker jeg det må gå helt fint :)

fra mobilen
 
Prøvde utsette det lengst mulig, hun var iallefall 18 dager om ikke mer. Hadde hun i bilstol på vogna da jeg leverte med bil. Liker best ha hun i vogna for da er hun mer skjermet.

Hun fikk heller ikke være med på senter eller handling før hun var 1 måned.

Hun hadde forresten allerede vært forkjølet før hun var med i bhg.. Var heldigvis ikke så plaget :)
 
Her har lillebror vært med en tur allerede. Va vell 10 daga gammel. Lå i vogna heile tida å barna og dei voksne kom å titta litt på, e ikkje så veldig påpasselig med baseluska, regna med storebror tar med seg en del hjem åsså. Men kanskje litt anna for din del om alle vil holde å sånn.
 
Her var lillebror ned etter to uker. Så fort mannen måtte jobbe igjen så var det liksom ikke så mye valg. Men har ikke tenkt så mye over det med basselusker egentlig. Burde kanskje det...
 
Storebror tar jo med seg hjem alle baseluskene fra barnehagen, så sånn sett blir vel minsten utsatt for alt.
"Problemet" mitt er at jeg må kjøre, så jeg må ha han med inn i bilstol, og alle barna vil komme for å se, vet ikke helt om jeg liker å ha de så tett på.. Vi har jo mulighet for at pappaen kan både levere og hente, men samvittigheten min sier at storebror burde få litt kortere dager.
Må tenke litt på dette, men det blir vel til at samvittigheten seirer tenker jeg:)

♡ appen ♡
 
Her var hun ca 2 uker når hun var med å henta storesøster. Har ikke tenkt noe på bakterier osv
 
Her var vi på henting først mandag denne uken, har henta hver dag. Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde sambo perm så rett på julefri, så har ikke måtta hente før mandag;)
 
Back
Topp