Dere som har ruget/ruger!

Mortens skogmus

Glad i forumet
Hei jenter! Dere som har vært rugere, kan dere ikke fortelle hva dere følt og hvordan dere følte dere[:)] og hva resultatet ble, pos/neg test!! Og hvor tili testet dere??

Ert selv på ruge dag 8, å må si at de 8 dagene har vært de værste i hele denne prosessen. Har hatt kjempevondt i eggstokkene og øm i magen siden innsett. jeg kjente jo ingenting etter uttaket[8D]. I går var jeg så kvalm at jeg holdt på å kaste opp flere ganger. 6 første dagene hadde jeg kjempeømme pupper.Har kjentes ut som man skulle få mensen hvert sekund[>:] Jeg legger all skyld på crionen, og tenker ikke symptomer i heletatt( ehh, kremt innbiller meg at jeg ikke tenker på det som tegn[&:]). Målet er nå å komme til lørdagen uten at tr kommer på besøk!! Har sagt at jeg ikke skal titliteste, men tror jeg blir småsprø av å gå å tenke på det! Så da er det bedre å få avklart snart!! Kommer dog ikke til å teste før søndag å da er det rugedag 11!! I dag er det en liten nedtur for i dag har ikke kjent noen ting, så er vel ike helt enig med meg selv om jeg vil kjenne noe, eller ike[8|][8|][8|][8|][8|] Attpåtil 3 nattvakter nå, så maaaase tid til å sitte å tenke å kjenne[:'(]
Jepp jenter...tell me, tell me[:)][:)][:)][:)]

hei tkn

min erfaringer har kun vært negative.

etter innsett, så har jeg hatt mens smerter, og samme dato som jeg skulle testes kom tr.

hatt en kjemisk og det førte til pos test, men mega vond mens.

så mine erfaringer er kun negative.

haåper du vil få en positiv oplevelse

Jeg merket ingen murringer verken når jeg gikk på sprøyter eller etter uttak..kjente ingenting så det var som om ingenting hadde skjedd.. eneste som var ubehagelig(litt bare) var uttaket...
jeg fikk mensen 1 uke før test dagen..da var det over..

er veldig spendt på dette forsøket, kjenner ingenting i eggstokkene denne gang heller, og er spendt om det kommer noen egg til i morra, håper det, ellers blir det avbrutt..

Har hatt lite av alt egentlig... Når jeg ble gravid, så var det liksom ikke noe som skrek at jeg var det. Men hadde jo omtrent ikke symptomer når jeg visste det heller..

Denne gangen blir det spennende. Har vært litt overstimulert, og dermed litt mer smerter i etterkant av uttak. Men er jo ikke negativt å være litt overstimulert da, så det liker vi...

Kommer sikker noe spørre innlegg og sånn fra meg fremover tenker jeg... Hehe..

Jeg hadde mega menssmerter fra ca rugedag 8. (pluss ømme pupper,men det regna jeg med var bivirkninger fra crinonen)
Så jeg var HELT overbevist om at tr skulle komme.[&:] var ikke snakk om noe annet utfall i hodet mitt iallefall. Tok en sniktest på rugedag 12, og gjett om jeg ble overraska over at den var positiv da.. [:D] Og siden det har jeg i bunn og grunn bare vært HAPPY [:D]

Lykke til med testing. Krysser fingre for positiv test

Hmm her var det dårlig med fasit gitt. Hmm *smører seg med tolmodighet* Jaja håper bare tr holder seg unna etter lørdag for da er det HÅP[:)][:)]
Men dere som fikk positiv, når testet dere?????

ORIGINAL: tkn

Hmm her var det dårlig med fasit gitt. Hmm *smører seg med tolmodighet* Jaja håper bare tr holder seg unna etter lørdag for da er det HÅP[:)][:)]
Men dere som fikk positiv, når testet dere?????

Det er nok ingen fasit om det var det du var ute etter [:)] Alle er vi forskjellige og alle reagerer forskjellig paa medisiner etc.

Paa mitt foerste forsoek vaknet jeg opp en morgen og bare visste at det ikke hadde virket.
Paa det andre forsoeket hadde vi litt haap, siden TR tok sin tid, og har jo hoert/lest at de fleste her inne faar TR foer eller paa test dag, men hos meg kom ingen TR..Men den var og negativ. Naar det gjelder oemme pupper etc, hadde jeg det mer foer innsett , da grunnet medisiner antar jeg.
Denne gang, hadde jeg ingen smerter etter uttak, og har naa skikkelig oemme pupper, og litt stikninger, men antar at alt dette er bivirkninger fra medisiner og uttak.. Skal teste neste uke saa faar se hvordan det gaar da,,,, [:)]

da jeg ble gravid første gangen kjente jeg ingenting, forsto ikke noe da det sto at den var positiv [;)]
mens denne gangen kjente jeg masse murringer, ømme pupper, dårlig form, søvning osv[8D]

så jeg tror det er veldig individuelt fra gang til gang [;)]

jeg testa på dag 10 tror jeg, positivt [8D] jeg klarte ikke vente lenge da, men jeg tok på dag 12 og dag 14 også da [:D][:D][:D]

lykke til [:)]

Jeg er kun på rugedag 5.
Uttaksdagen var helt grei, litt smerter for det var ikke behagelig å ta ut egg syns jeg. Klarte meg med kun en paracet ekstra på fredag, en på lørdag og ingen på søndag. Mandag var innsett. Gikk helt fint frem til murringer på kvelden. Tirsdag var vond, onsdag var vond og torsdag var vond. Men i dag så føler jeg meg mye bedre [:)]
Har ikke tatt paracet siden lørdag, ønsker å klare meg uten.

Når det gjelder puppene mine så er de et kapittel for seg selv [8D] De har vært ømme og tunge siden crinone start. det stikker i de og nipler og arola er skikkelig mørke og store.

Dette er mitt første forsøk så testing kan jeg ikke svare på riktig enda [;)]

Jeg merket egentlig ingenting "nytt"....
Hadde de samme plagene som jeg hadde hatt under hele forsøket, og kanskje et par ting som var typiske for crinonen....
Testet på rugedag 12 tror jeg, og fikk en klar positiv digital test!
Et par dager etter testen begynte symptomene å komme, så tror jeg blokket det ute, hehe...

Back
Topp