Dere som har puslematter

Mamma til 2

Glad i forumet
Her er det gått sport i å pusle den fra hverandre.. Føler jeg går rundt hele dagene å pusler sammen på den matta og så er han rett bort på igjen og plukker fra hverandre[:D]

Andre med samme "problemet"?

jadda![:D] men han holder seg til kantene rundt![:)] han tar de av, putter en av dem i munnen og åler seg rundt i huset med den![:)]

Jepp!:D Men nå har jeg tatt den vekk, var liksom ingen vits med matte når han uansett aldri befant seg på den;)

Samme her..drar opp alle kantene og så har hun begynt å fiske opp tallene..ikke alle som sitter like godt lenger..merkelig[:D]

Hehe, sånn er det her også.. Matta er aldri hel lenger.. [8D]

ORIGINAL: junijente2010

Samme her..drar opp alle kantene og så har hun begynt å fiske opp tallene..ikke alle som sitter like godt lenger..merkelig[:D]

Her også[:D][:D] Fant nettopp den savnede 9ern[:D]

Jepps her og!

Sånn ser det ut her i skrivende stund:

(Dååårlig mobilbilde...)

hehe..sånn her også..kantenen er fort borte.

Her også. . Så nå ligger det ett krabbeteppe over.. Skal hun underholdes mens det lages middag eller noe er det bare å ta bort teppet ;)

ORIGINAL: humletumle

jadda![:D] men han holder seg til kantene rundt![:)] han tar de av, putter en av dem i munnen og åler seg rundt i huset med den![:)]

akkurat slik var det her å til jeg fikk meg lekegrinn å gjett om den matten bled puttet oppi der så er kun kantene det går i, men nå slipper jeg leker over ALT :P

nei kje heilt ennå, men føle på meg d e rett rundt hjørna..hu ligge å drar å løfte på kantane, men har kje heilt fått te å dra di fra kvarandre ennå[:)]

Nei, for eg har ennå et teppe over...hehe...

ORIGINAL: humletumle

for det meste kantene rundt.. det har han holdt på med i noen mnd nå.. sliiitsomt

ORIGINAL: LilleSitron

Jepps her og!

(Dååårlig mobilbilde...)

Herlig bilde

Jeg vil også ha den puslematta! Den virker så genial!

ORIGINAL: Siljenta

ORIGINAL: LilleSitron

Jepps her og!

(Dååårlig mobilbilde...)

Herlig bilde

Jeg vil også ha den puslematta! Den virker så genial!

Han er en linselus, snur seg og smiler med en gang et kamera er i nærheten.

Matten er grei den, det er bare det at den plukkes lett fra hverandre. [8D]
Selges på Nille. [:)]

De har sånn puslematte på BR leker også. :)  199.-

Vilde Anie demonterte sin for leeenge siden.. he-he..  hjalp ikke emd teppe over for hun bare skjøv de unna..  Så nå har vi et dynetrekk (barnedynetrekk) tredd over og ingen puselbiter kan tas av og tygges på. :D
En smule frustrert frøken i starten, men nå har hun glemt det.. he-he..

Back
Topp