dere som har plastjuletre

miss piggy

Gift med forumet
hei!

vi har i alle år hatt ekte tre, men i år vil vi ha plasttre, mye på grunn av jentungen som spiser opp alt hun ser [;)]
gubben var på plantasjen i dag for å se etter tre, men han syns ikke noen av de var spesielt fine!

så hvor har dere kjøpt deres tre?
kostet det mye?
fornøyd?

må ut enten etterpå nå eller tidlig i morra så greit å vite ca hvor vi skal [:)]

Jeg husker ikke... Mon tro om det var på Smart Club...?

Kjøpte på europris [8D]
Ekke det fineste jeg har sett, det mest irriterende er at "stammen" er så lang så er så lite tre på det jeg har. Men har det som er 180cm pga jeg bor i gammelt hus med lavt tak. Men det som er 210 cm syns jeg var veldig fint og fyldig.
å kosta bare 399,- å med julepynt på kan det styggeste tre bli fint [:D]

Vi har fra Biltema, kosta vel 300-400 kr. Husker ikke.

MEN alle sier det er så pent, om det er treet eller pynten som gjør det vet jeg ikke, men treet er høyt og veldig tett, noe jeg liker godt.
Også har vi sånne små lys i det og det gjør jo hele treet nydelig synes nå jeg da.

vi hadde fra europris, 210 høyt, kjempefint! Kosta 399 elns. Men nå har vi ekte [:D]

Europris, kjempe fornøyd jeg ihvertfall[:)]
har selv hørt av flere at de på plantasjen er stygge..

tusen takk for svar [:)]
da skal vi ta oss en runde etterpå [:D]

Kjøpte på plantasjen! Er fint det, bare man får ut alle "kvistene" ordentlig[:)]

kjøpte det i fjor på Jernia! veldig fint! og gubben er KRESEN altså

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Kjøpte på plantasjen! Er fint det, bare man får ut alle "kvistene" ordentlig[:)]

Samme her [:D] ble kjempefint når en fikk ut alle greinene. er 195 høyt og kostet 400 tror eg.

Kjøpt på Bohus. Kostet 1000 kroner. Er kjempefornøyd! [:D] De pengene er spart inn på to år,for et ekte juletre koster jo fort 500 kroner nå. Det drysser ikke, lysene er allerede på og det ser ikke såå falskt ut heller![:D] du kan ta en titt her for bilde: http://monicajensen.blogspot.com/2010/12/sa-effektiv-at-det-ryker-av-meg.html :)

Staples og kostet 799 :)

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Glad du skrev det[:)]
Svigerfar var å kjøpte utstillingsmodellen til oss i dag!
Skal pynte det i morgen[:)]

jeg har akkurat pyntet mitt! kjøpte på europris, 2.10 høyt for 399 kr. veldig fornøyd.. :D og det har ikke sånne grener du må sette på.. innmari lettvint! :D

Vi har fra plantasjen. De har mange forskjellige - og noen er skikkelig stygge!

Vårt kostet 599, og jeg brukte sikkert 1,5 time på å rette ut alle grenene og fikse dem.
Det er GRISEFINT nå!!
[:D][:D][:D][:D][:D]

Vi kjøpte på plantasjen i fjor, betalte ca 1500 kr, og da var det på salg. Veldig fonøyd med treet [:)]

Kjøpte mitt på Ebay, tror summen kom oppi 1300 etter frakt. Legger ut nytt bilde når vi har pynta det i kveld[:)]

Ferdigpyntet![:D]

Back
Topp