dere som har pircing der nede

hmm, nede og tang ved fødsel...kan jeg spørrre hvor nede eksakt[8|]skjønner ikke det m at den kan sitte fast m tangen og sånn[&:]

ORIGINAL: tafas

hmm, nede og tang ved fødsel...kan jeg spørrre hvor nede eksakt[8|]skjønner ikke det m at den kan sitte fast m tangen og sånn[&:]

aner ikke, men alle som var innom under åpninf, fødsel, sjekker osv nevnte dette og da jeg var på sykehuset nå og de skulle sjekke evt åpning sa hun det også[&:]

ORIGINAL: Lene040707

jeg er gjerne litt naiv når jeg spør, men hvorfor der nede? Gjør den noe ekstra bra ved sex eller???

Hvis man har stang loddrett kan den gjøre noe ekstra[8D]
Men jeg hadde ring vannrett og for min del var det bare pynt[;)] Piercinger er jo pynt er det ikke?? Uansett hvor den er...

ORIGINAL: mammatil2gullgutta

jeg er gjerne litt naiv når jeg spør, men hvorfor der nede? Gjør den noe ekstra bra ved sex eller???

Hvis man har stang loddrett kan den gjøre noe ekstra[8D]
Men jeg hadde ring vannrett og for min del var det bare pynt[;)] Piercinger er jo pynt er det ikke?? Uansett hvor den er...

hehe, kjenner jeg begynner å bli litt gammal her, så det er bra jeg blir opplyst!
takk for svar!

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: lille iskaffe

Er bare å ta av kula det,men mulig du må ha hjelp om den sitter hardt [;)]

har prøvd å skrudd, rikke den av både jeg og sambo men den sitter dønn fast
Da er det kun en løsning,få gubben til å bruke avbitertang på den....ellers må du bare ha den der,hehe.
Ellers får du vente til du kommer på sykehuset,så får du den nok vekk [8D]

Når jeg har hatt ring i navlen og sånt sitter de veldig godt i begynnelsen, men det holder å presse kula sidelengs ut av ringen. Kula sitter fast kun i to små hakk, der er ringens ender kilt inn.
ÅÅåÅ,sier du det...NEEEEEH,jeg har aldri hatt ringer en plass på kroppen,så jeg svarte bare på måfå [8D][8D][8D][8D]

Noen ringer MÅ man faktisk ta med avbitertang,bellive u me,hehe.Var faktisk å fikk det gjort,der jeg hadde tatt den [8D][:D]

Hehe, jeg svarte mest TIL hi, selv om jeg svarte på ditt innlegg. Siden jeg ikke syntes noen hadde svart akkorat det jeg skulle si. [;)]

[8D]ja

Men de gror jæskla fort igjen om en har de ut :) Det fikk jeg erfare i helga[:@]

Ville tatt meg en tur til en sånn piercing-dude og bedt de gjøre noe....[8|] Evt kjøpt en stang og så bare ta ut stanga når du får rier.

Nei nei, ikke avbitertang! Er dere sprø folkens?! :D

Hvis du ikke får til å trykke ut kula kan du stikke på en jernvarehandel eller biltema og kjøpe deg en ringtang.
De er laget for å bøye opp ringer, og de åpner seg utover i stedet for å klemme sammen.
Du bare putter spissene inni ringen, klemmer forsiktig og plukker løs kula.

Sånn ser de ut:
http://www.made-in-china.com/image/2f0j00MCsTokcFZQbtM/Snap-Ring-Pliers.jpg

Uansett hvor tykk og stiv ring du har skal det gå som en lek med en av disse.

Back
Topp